Zit toevallig net op die site te kijken. Staan leuke dingen op. Vind het wel grappig dat ome Willem t-shirt. Wij krijgen nl. een zoon en we noemen hem Willem . Zou dat leuk zijn? Ben ook benieuwd hoe jullie ervaringen zijn? Valt het groot uit b.v.?
Whahha ik heb eens zitten kijken ik vind deze zo leuk!! Ik heb er nooit besteld maar zit er echt heel leuk uit!
Mijn man was vroeger een groot fan van ome Willem en heeft een vreemde t-shirthobby dus ook hij gaat er een shirt bestellen......... Voor zichzelf dus hahaha! Nog geen ervaring met de site dus, maar het staat wel in de planning!
Ik kende de site niet maar het ziet er best leuk en grappig uit allemaal. Ik ben wel het type die daar ook wat zou bestellen denk ik.
Ik heb hier een maandje geleden een shirtje besteld.. Maat 86, Maar is hier nog veelste groot.. het valt dus wel groot uit!! Maar snelle service hoor! ben dr heel tevreden over!
Ik denk ook dat ik 86/92 bestel voor mijn dochter, ze is bijna 2 jaar. De volgende maat is 98/104, dat lijkt me erg groot.