Ons ventje draait sinds gisteren van buik naar rug!! En we zijn zo trots op ons kleine draakje! Moest het even kwijt
Leuk is dat he? Hier is het ons derde kindje, dat vorige week voor het eerst naar ons lachte (bewust) en dat blijft toch elke keer weer een mooi moment, als ze wat leren! Dat soort trotse momentjes zul je nog veeeel meer krijgen geniet ervan!
Wauw wat gaaf!! Wat zul je trots zijn! Mijn zoontje heeft het een keer per ongeluk gedaan (in bed, dus niet zien gebeuren). Nu ligt hij soms voor de helft gedraaid... hihi! Nog even wachten dus!
Nou nou wat is jou kindje snelll, lekker van genieten... het gaat zo snel voor je het weet kunnen ze lopen
Nou, we hebben hem al eens op zijn zij gevonden in bed Nu met slaapzakje niet meer gelukkig. En hij is dan zo aan het kreunen van inspanning als ik hem op zijn buikje leg in de box. Zo grappig om te horen En vanmiddag was hij voor het eerst aan het schaterlachen toen ik hem kriebelde/kietelde op zijn buikje Toen ik mijn vriend riep was het over haha! Maar ook ik lag dus in een deuk!