Ik kleur al heel lang mijn haren en eigenlijk altijd zelf. Het varieert van rood tot erg donkerbruin. Maar nu wil ik het eigenlijk wel weer wat lichter hebben, meer naar het licht goud bruine toe. Hoe doe je dit eigenlijk, lijkt mij niet dat mijn haren lichter worden als ik er gewoon een lichtere kleur over heen mik. Dus kan het eigenlijk wel van donker weer naar licht gaan zonder jaren te moeten wachten tot het donkere is uitgegroeit (heb namelijk lang haar) Groetjes anita
Eehhh ik zou naar de kapper gaan Heb t zelf een keer donker gehad en zelf gedaan maar is geen succes kan ik je vertellen En btw rood gaat er heeeeel moelijk uit...: Dan moet je het echt ontkleuren
idd eerst ontkleuren of de komende paar keer plukjes. en na een paar keer heb je zoveel plukjes dat t weer lichter is
Hmmmm zelf ontkleuren lijkt mij erg eng (vreemd toch omdat ik er totaal geen moeite mee heb er zelf een kleurtje in te gooien) Dus misschien dan toch maar eens een afspraak maken bij de kapper en er wat geld tegenaan gooien.
Ik zou inderdaad naar de kapper gaan, ontkleuren is eigenlijk de enigste 'snelle' optie. Maar volgens mij wel met het gevaar dat je haar stro kan worden? Van donker naar licht is het heel moeilijk helaas.
Mijn haar keer zwart geverft en tien bij de kapper laten ontkleuren en nu ben ik licht blont maar wil nog lichter
Ik heb het altijd heel donker gehad en nu goudblond, eerst ontkleuren en toen goudblond erin. Ik vind het enger om van blond naar donker te gaan, dan heb ik vaak een groene waas erover..
Ontkleuren is natuurlijk het snelst, maar echt niet de beste oplossing. Het is echt een klap voor je haar ( helaas ervaring mee ). Ik heb haar wat in de zomer erg licht wordt, maar in de winter blijft het vrij lang aan de donkere kant. Ik gebruik dan een haarmasker van Lush, Marilyn. Dit maakt je haar geleidelijk lichter, terwijl het het haar voedt. Ik vind het een mooi effect... zonder dat je gelijk pats-boem hoogblond bent, wordt het zachtjesaan gewoon lichter van kleur. Succes!