Inbakeren en darmkrampjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kitty07, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik heb maandag nog een afspraak met een pedagogisch medewerker m.b.t. mijn dochtertje van nu 5 weken.
    Ze slaapt overdag toch vrij onrustig met maaiende armpjes en heeft steeds meer last van krampjes.
    Nu zou ik a.s. maandag aangeven of ik inbakeren misschien zie zitten voor onze dochter.

Klopt het dat darmkrampjes ook af (kunnen) nemen met inbakeren?
    Iemand daar ervaring mee?

2. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hier hebben wij het bij G ook gedaan en verder deden wij sab simplex in zijn fles op aanraden van het CB dat zorgt er namelijk voor dat er geen luchtbelletjes in de fles zitten die in de darmen gassen gaan vormen waardoor je kindje dus meer pijn krijgt van darmkrampen.

Het inbakeren zorgt ervoor dat je kindje zich niet meer kan bewegen en daardoor hij/zij minder last heeft van de darmpjes want juist door het bewegen krijgen ze veel pijn... Hier heeft het dus super geholpen en geloof me mocht er een tweede komen dan liggen de inbakerdoeken klaar en de sab simplex staat in de kast want man man man wat waren dat helse weken voor het inbakeren en de sab simplex.

3. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Bij ons was ze ook erg onrustig. Ik weet niet of het ook tegen de krampjes hielp, maar van het inbakeren werd ze in ieder geval wel rustig, dus ik denk dat ze er dan wel minder last van had..
    Wij hadden de Puckababy, echt een superding!

4. chila

chila Niet meer actief

Hier ook erg veel krampjes in het begin. Of de krampen door inbakeren afnemen weet ik niet maar het inbakeren heeft hier wel erg goed geholpen. Door de krampjes gaan baby's namelijk trappen en slaan waardoor ze zichzelf weer wakker maken. Door het inbakeren kunnen ze dit niet doen dus blijven ze beter slapen.
    Wij hebben de pacco doek, werkt super!

5. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik heb ook de pacco! Heerlijk die dingen. Erg veel aan gehad en nu nog! Hoewel hier over 2weken het afbouwen kan beginnen

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Of het werkt tegen krampjes weet ik niet, maar je dochter zit qua leeftijd echt in de piek van krampjes. Met 8 a 10 weken zal dit al veel minder zijn. Je kan altijd inbakeren proberen en als het niet werkt weet je dat ook. Maar weet ook dat krampjes nu echt heel normaal zijn en je iets moet bedenken dat haar verlichting brengt.

7. kaartje31

kaartje31 Lid

22 apr 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn zoontje van nu 4 heeft 3 maanden lang krampjes gehad:(, en ineens wat het over, wat daar hielp (helaas kwamen we daar te laat achter) was de dr brown fles en infacol.
    nu mijn dochtertje van 12 weken gelijk mee begonnen en heeft geen krampjes gehad:D! bij bakeren haar ook in met de pacco doek en hier word ze heel rustig van en slaapt beter en dieper!
    hoop dat je hier wat aan hebt!

8. kaartje31

kaartje31 Lid

22 apr 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat trouwens ook hielp hier was de voeding van nutrilon omneo

Deel Deze Pagina