Ben ik de enige die hier last van heeft of komt het sommige misschien bekend voor? Ik plaats een reactie en wanneer ik fb opnieuw open is de reactie ineens verdwenen. En dan na een half uur staat die er ineens weer en soms is die daarna weer weg? Ook al zie ik bovenin staan dat er een reactie op een foto is geplaats,als ik kijk zie ik hem niet. Blijf facebook soms zooo vaag vinden
Ik heb er zelf geen last van maar wel een paar keer dezelfde klacht gehoord op mijn fb. Een paar vriendinnen hebben hetzelfde als jij.
Ik had het gister ook. Vriendinnen hadden op mij gereargeerd kon ik het niet lezen. Of er ontbraken veel reacties heel raar..
Ook ik heb er af en toe last van. Mijn man wordt helemaal gek van fb want die plaatst steeds weer foto's op zijn tijdlijn die hij al een keer gewist had. Laatste tijd ook steeds vaker storingen etc bij fb.
Jep, heb er ook last van. Ze staan er wel, maar je ziet ze dus gewoon niet. De keer erna staan ze er ineens wel en hoppa weer weg Gaat nergens over!
hee ik heb het nu ook net! Hoorde net trouwens ook van m'n vriend dat als je een uitnodiging krijgt voor een disable/unlike button dat je die moet negeren want anders kunnen er mensen inbreken op je fb ofzo! ik had er gister wel op geklikt maar verder niks meer gedaan, hoop niet dat dat ene klikken al teveel was...
Ik toevallig vandaag ook!? Zal zo eens kijken of de reacties weer terrecht zijn... Dacht al even dat het aan mij lag?
Ik heb er ook al een paar dagen last van. Ook foto's die verschijnen en verdwijnen. Heel apart. Volgens manlief ligt het aan de servers van facebook.
Ik heb het ook...al een paar dagen! Word er gek van! Sommige mensen plaatsen ook 2x een reactie op een foto, omdat ze zelf ook hun eigen reactie eerst niet meer zien en dan later wel weer... Ook kan ik soms foto's niet zien die ik geplaatst heb. Dan lees ik wel bij het wereldbolletje dat er op gereageerd is en dan wil ik kijken en dan kan ik de foto niet openen...of hij opent hem wel, maar dan staan er geen reacties onder...zucht...