Probleem, krijg mijn lenzen er niet uit

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuwpop, 12 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    thx, gaat opzoek naar................

2. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Zo is iedereen begonnen hoor meid. Ik stond in het begin een uur eerder op om mijn lenzen erin te krijgen. Als je ze nu niet eruit kan krijgen, is idd niet leuk. Maar even goed druppelen en morgen terug naar de opticien. Is er iemand in de buurt, een burvrouw ofzo die ook lenzen draagt? Ik heb een lens bij een ander er ook zo in- en uit. Het is echt een trucje dat je even door moet hebben.

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    ik ben trouwens ook een keer per ongeluk met mijn lenzen gaan slapen... midden in de nacht werd ik wakker en vond dat ik wel heeeel goed kon zien, maar daar verder niet bij stil gestaan.
    volgende morgen voelde het echt niet prettig! als je iemand in de buurt hebt die het voor je kan verwijderen, idd wel proberen hoor!

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Harder knijpen.
    Is een beetje eng, maar soms werken mijn lenzen ook niet mee. Lijkt wel of ze vacuüm zuigen.
    Ik heb nu al 17 jaar lenzen, en al heel wat meegemaakt, maar ze zijn er ALTIJD uit gekomen.
    En juist als mijn oog wat droger is, ploepen ze er makkelijker uit.

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Met 1 hand je oog open houden en met andere hand eruit halen

Bv je houd met je rechterhand je linkeroog open vervolgens ga je met duim en wijsvinger je lens eruit halen met je duim aan de buitenkant van je oog wijsvinger aan de binnenkant zachter ga je tegen je oog aan en doet je duim en wijsvinger naar elkaar toe.

Je rechterhand kan je het best bovenlangs houden zodat je met je wijsvinger je bovenste ooglid omhoog kan houden..

Nou hoop dat het een beetje duidelijk is

6. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ik krijg ze er echt niet uit grrrrrrrrrrrrrrrr
    of gebruiken ze voor maandlenzen gelijk 10 seconden lijm, tjee
    ik heb ze in gedaan voel de irritatie steeds dus ze zitten
    er nog in, staks maar weer een poging nu de ogen maar even
    tot rust laten komen.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Waar woon je? Wil ze er wel even uit halen hoor als je in de buurt woont.

8. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ja zo heeft ze het me ook geleerd, vandaag al 50 x gedaan helaas zonder sucses.

9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    kijk nog een keer goed of ze er echt nog in zitten, je irritatie zegt niet zoveel. Je zal niet de eerste zijn die bij de oogarts komt met dit probleem "ja maar ik heb min zes en ik zie scherp hoor!" en even met t andere oog dicht voor de letterkaart wordt gezet.... ownee ik zie toch niks :p

Bij mij helpt goed nat maken met wat druppels lenzenvloeistof idd goed - al kunnen ze er ook bijna uit vallen als mijn ogen juist erg droog zijn.

10. LittleMonsters

Beetje lenzen vloeistof in je oog druppel dan glijden ze misschien wat makkelijker

11. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    waar moeten ze dan zijn? vraag ik me af en wat ik nu voel, voel ik nooit zonder lenzen.

12. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    bus is al half leeg, helaas

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja waar woon je? misschien kan iemand je even helpen?

14. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    ik zeg niet dat ze er zeker niet in zitten, maar als jij al zoveel in je oog hebt lopen peuren is je oog zelf al flink geirriteerd, en voel je dat. Je kan lenzen terugvinden op de vreemdste plaatsen: ergens tussen je kleren, plakkend aan de zijkant van het kastje of tafeltje waar je probeerde ze uit te doen, ergens tussen je vloerbedekking...

15. LittleMonsters

Maar meis je hoeft maar 2 of 3 druppels erin te doen.. In je oog druppelen net als oogdruppels

16. marilouise

marilouise Niet meer actief

de wasbak, woon je niet in de buurt? dan help ik je wel even.

enne kijk eens onder je onderste ooglid het kan zijn dat die daar zit na al het peuren

17. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    bedankt voor t aanbod, ik probeer t straks nog s en anders ga ik ermee slapen, het is inmiddels al laat gaaaaaaaaaaap

18. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ja weet ik was :D

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    onderste ooglid naar beneden trekken, vinger op de lens en naar je binnenste ooghoek trekken.

ik zou nu eerst je ogen wat rust gunnen eigenlijk en goed bevochtigen (een potje janken van miserie of zo :p)

en idd. ermee slapen is niet zo erg, je ogen voelen morgen dan alleen wat raar en plakkerig aan.

sterkte ermee!

20. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    wasbak, nee ben steeds keurig bezig boven de eettafel

Deel Deze Pagina