Hallo allemaal. Ik heb een vraag over de kv 2voor5 test. Zal eerst mijn verhaal even uitleggen: Zat vorige week vrijdag op dag 29 van mijn eerste cyclus na de pil. Vanaf dag 23 had ik veel zwangerschapssymptomen. Op dag 29 werd ik toch ongi. dat dacht ik tenminste want het was de volgende dag alweer over. Maandag test van kruidvat gedaan en die was nega, echt helemaal niks op te zien, scherm bleef helemaal wit. vanochtend toch nog maar een test gedaan en toen zag ik dit: Bekijk bijlage 68690 Een dikke teststreep dus, maar wel wit.(hij lijkt op de foto wat roze, maar dit kon ik op de test niet zien. Dacht een héél klein beetje roze te zien naast de streep, maar echt heel minimaal) En de controlestreep stond heel ver naar de zijkant, die stond maandag veel meer naar het midden. Is deze test dan gewoon niet goed? Iemand die dit ook weleens gehad heeft? Ik heb namelijk weinig zin om de hele maand te blijven testen omdat ik niet zeker weet of ik echt ongi was of niet. Maar de testen geven op deze manier ook geen duidelijkheid.
hey meid deze test is gewoon niet goed.. ik zou er nog eens eentje doen hoor!!! of met deze terug gaan naar de kruidvat dan krijg je wel een nieuwe pakje hoor!!! succes
Dat bedoel ik inderdaad Cindy. Lijkt wel of ie verschoven is. Maar zegt dit dan wat voor de uitslag, dat bedoel ik eigenlijk. En waarom die dikke teststreep die wel verschijnt, maar dus wit blijft? Er hoort toch geen streep te verschijnen als de test nega is? Dan zie je normaal gesproken toch helemaal niks?
je moet even die test open slopen (gaat heel makkelijk) en er zit een strookje in. Dan zie je duidelijk dat het niet goed zit. Aangezien de streep op de verkeerde plek zit zeg ik 100% negatief.
Ik zie niks op de test, ik zou binnenkort nog een test doen. Of als het te lang duurt even naar de huisarts!! sterkte en succes meid!!
Ik denk dat het niet zo erg is dat de Controlestreep zo ver links zit, maar het probleem is dat je Teststreep wit is... morgen nog eens testen zou ik zeggen! SUCCES!!!
naar kruidvat gaan en nieuwe vragen dat had ik gedaan want deze is echt een fout van de fabriekant... zou wel even nieuwe doen
Thx allemaal voor jullie reacties! Misschien doe ik straks nog een testje, maar dat weet ik nog niet. Aangezien die van maandag al nega was lijkt het me sterk dat ik toch zwanger ben. Gisteren had ik zoiets van éven proberen nog, maar die ging dus mis en nu denk ik dat ik beter geduld kan hebben en er vanuit moet gaan dat ik gewoon mijn ongi heb gehad en in de volgende ronde zit. Als ik nog test horen jullie het zeker!
@ Marnat; zie net pas jouw onderschrift. Al 12 jaar en nog zo lief meeleven met anderen?? Petje af hoor! Wat moeten jullie het zwaar hebben. En dan ik zo moeilijk doen in ronde 1...
heb inmiddels wel veel berichten gevonden hier op het forum van meiden die dit ook hebben gehad dus het komt toch regelmatig voor helaas. En het betekent niks, die witte streep dus pech helaas.
Net nog getest en ben níet zwanger. Dus die test was echt niet goed, weet ik dat voor een volgende keer.