Na 11 weken al ongesteld!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Vlinder84, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik geef nu al bijna 11 weken fulltime borstvoeding en vandaag ben ik zowaar ongie geworden. Echt balen, want ik had gehoopt dat ik nu lekker lang niet ongie zou worden... En het verklaar waarom mijn zoontje zo huilerig was gister en vandaag en om de 2 uur wil drinken. Zou ik nu echt minder melk hebben of is dit niet altijd zo? En ik maar denken dat hij ziek was of een regeldag had dat hij zoveel wou drinken. Arm schaap en arme ik. Al die hormonen konden er ook wel weer bij :s

Meer mama's die ook zo snel weer ongesteld werden?

2. 4days

4days Niet meer actief

Ik na 10 weken... :cry:

En echt balen idd! Vooral omdat mn toeschietreflex verdween en mn ventje huilde van de honger...

Het beste kun je oxytocine neusspray halen. (moet je wel ff naar de dokter) Dan komt de melk meteen weer.

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    He dat is flink balen zeg! Kan ook zijn dat je melk even anders smaakt en dat je een terug loop hebt die je zoontje zo weer op peil regelt.
    anders kruip je lekker samen in bed.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    yep ik ook hoor na 9 weken geloof ik.

5. laika10

laika10 Actief lid

28 jul 2007
    213
    0
    0
    hilversum
    slik, ik nog steeds niets... nu 8 maanden en nog niets op komst met maar 4 voedeingen per dag en geen nacht voeding meer...

ik had toch echt gedacht dat het wel weer een keer zou komen met minder voedingen...

6. 4days

4days Niet meer actief

Ben blij! :)

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier na 6 weken weer. Had dat bij de eerste en tweede toen ook.

Geef nu nog Bv aan de jongste.

Kwebbel

8. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik was ook na een week of 6 alweer ongesteld.

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ook na 11 weken weer, en balen dat ik deed! :( De melk is dan ook duidelijk minder hier.

10. na 6 weken...ik baalde ook als een stekker...het vloeien na de bevalling was net opgehouden dus dacht eerst dat er iets mis was ofzo had het gewoon helemaal niet verwacht :)

11. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Na negen weken weer.

12. nog steeds niet.

13. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    na 7 weken hier. Ik was net enkele dagen gestopt met vloeien door de bevalling. :( Toen ben ik bijna 2 weken ongi geweest. Het was niet veel, maar toch. Ik moest toen toevallig op nacontrole bij de gyn en die kon echt wel bevestigen dat ik ongesteld was geworden. Na twee weken ben ik twee dagen ongivrij geweest en toen ben ik opnieuw beginnen vloeien. Ik baal echt als een stekker want het duurt nu opnieuw bijna een week. Ik heb vier dagen gemerkt aan Lore dat mijn produktie minder was, voor de rest kwam ze op de normale tijdstippen.
    (ik geef nog steeds full time bv, Lore is gaan doorslapen op 6 weken)

14. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ja hier ook na 12 weken! Balen!
    En ik gaf toen nog zeker één nachtvoeding, vaak zelfs twee maar ja, dat maakt blijkbaar niets uit!

15. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    hier ook nog niets, ik vind het wel goed zo...

16. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ah ben dus niet de enige... Mijn productie was een dag of 2 iets minder, maar op dag 3 liet zoontjelief gillend los! Reden: hij werd zowat tegen de muur aangespoten door de (inmiddels opgevoerde) melkproductie. Wow, das weer het andere uiterste...

17. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hier ook nog niet, maar heb ook eergisteren een spiraaltje laten plaatsen dus het kan ook daardoor nog wel ff gaan duren....
    wel balen voor jullie zeg!

Deel Deze Pagina