kinderwagen inzet?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Spruitemoeder, May 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

Feb 10, 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil mijn mannetje zo lang mogelijk in de kinderwagenbak houden, maar het wordt nu een beetje eng.
    Hij kan nog niet zelf gaan zitten als hij ligt maar hij probeert het, de hele dag door.
    Zijn korte slaapje 's morgens was tot vandaag altijd in de wagen.
    Maar ik vind het nu doodeng. Ik zag hem vanmorgen bezig. Benen over de rand gooien en optrekken aan de rand. Ben zo bang dat hij er uit gaat vallen!

Voortaan dus ook het ochtendslaapje gewoon naar bed!

Maar wat doe ik om te wandelen? De inzet is pas vanaf 6 maanden (ok, zal niet op een week steken) maar hij kan dus vanuit liggen nog niet gaan zitten...
    Wil natuurlijk het beste voor zijn rug!

Wat zouden jullie doen?

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Kan de inzet niet op ligstand? Weet niet welke wagen je hebt maar bij de meeste kan dit wel. En dan ligt ie toch vast

3. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

Feb 10, 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, die kan helemaal plat, maar het matrasje van de bak is een stuk dikker, vandaar.
    Heb een Stokke Xplory.

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Ik zou dan toch voor veiligheid gaan en kindje in de inzet doen zodat je hem liggend kunt vervoeren maar wel vast.

ik heb zelf geen stokke maar misschien zijn er mensen met dezelfde wagen die nog tips hebben

5. Nyn

Nyn Fanatiek lid

Jan 14, 2013
    1,008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Mijn tip: relax;)

Zet je kindje gewoon in de buggy. Niets ergs aan.

6. Carino

Carino Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    4,277
    0
    36
    Zolang mogelijk in de bak mits het niet gevaarlijk is. Hij gaat zich nu optrekken en dat is gevaarlijk, dus over.

Mijn zoon is 5,5 maand en kan al een maandje zelf gaan zitten. Die zit dus al een maand in de inzet. Ik gebruik wel vaak een draagdoek trouwens.

7. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,361
    113
    Female
    Ik heb de stokke crusi, maar die heeft hetzelfde zitje als de Xplory.. op de achterkant van het zitje staat in heel veel talen vanaf welke leeftijd het zitje geschikt is en het viel me op dat er in sommige talen staat dat het vanaf de geboorte kan en in andere talen vanaf 6 maanden.. zal wel met wetgevng te maken hebben, maar zou me om die paar weken dus niet zo druk maken als ze er over de halve wereld pasgeboren kindjes in meenemen..

Ik zou in het begin misschien nog wel de verkleiner erin doen.. mijn dochter is net 1 en zit er nog erg ruim in zonder inzet..

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Wij hebben ook de stokke xplory en onze dochter is ook met 5 maanden naar de wandelwagen inzet gegaan, gewoon helemaal plat kan prima. Het kussentje hebben we er sinds een paar weken uit.

9. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook overgegaan op de kinderwagen-inzet toen dochter zich aan de rand op ging trekken en ik de reiswieg dus niet meer veilig vond; toen was ze ook 5,5 mnd oud. Wandelwageninzet een tijdje volledig horizontaal gehad, ging prima!

10. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

Feb 10, 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb ze gewisseld. Bedankt allemaal!

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Goed gedaan!
    Veel wandel plezier met dit heerlijke weer:)

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hier sinds gister ook over gegaan op de "stoel". Heb hem niet op de meest platte stand gezet, maar net iets meer rechtop, is nu een soort maxicosi stand zeg maar. Ze wilde zich optrekken in de wagenbak plus de wereld is zooooooooooooo interessant dat ze alles wilt zien :D. Ze vind het nu prachtig!

Share This Page