Even m'n hart luchten...

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by esther79, Jul 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. esther79

esther79 Actief lid

Mar 4, 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    Hallo meiden,
    mag ik even m'n verhaal kwijt? Ik ben nu 23 weken zwanger en ontzettend gelukkig met m'n kleine meisje in m'n buik..Ik geniet heel erg van het getrappel en kan niet wachten tot ik over 4 maandjes mijn kindje in m'n armen heb.
    Maar ja..ook ik ben alleen. De vader ging er vandoor toen ik 3 maanden zwanger was. We hebben samen bewust voor dit kindje gekozen, en ook al hadden we nog niet zo héél lang een relatie, hij zou altijd voor ons blijven zorgen, ook als het op een dag niet meer goed zou gaan tussen ons. Maar blijkbaar was de realiteit erg hard en meneer heeft de benen genomen.
    Ik heb hem via de sms wel constant op de hoogte gehouden over verloskundige-bezoekjes en echo-bezoekjes. Ook al wilde hij niet 1x mee, toch wilde ik laten weten hoe het met ons kindje gaat.
    Omdat ik maar niks van hem hoorde, heb ik hem gisteren daarover gesmsd. Ik krijg té oneerlijke en té grove smsjes terug.
    Dat hij niks met me te maken wilt hebben, en dat het hem geen zak interesseert wat er met mij of de kleine gebeurd. Hij zegt nu dat ik hem gebruikt heb om zwanger te worden en dat ik maar iemand anders in de maling ga nemen (omdat ik zeg dat ik echt om hem gaf, wat ook echt zo was!). Verder zegt ie dat ie nooit kinderen met mij wilde (terwijl we het er uitgebreid over hebben gehad én er bewust voor hebben gekozen) en dat hij abortus voorgesteld heeft toen ik zwanger bleek te zijn (wat hij nooit gedaan heeft, maar ook al had hij dat gedaan, had ik never-nooit abortus laten doen). Hij zegt dat dit mijn keus is, en dat hij daarvan niet de lasten op gaat vangen.
    Snappen jullie dit nou? Hij is zo onterecht en loopt de boel zo te verdraaien! En dat hij zo makkelijk afstand kan doen van die kleine..Ik begrijp het gewoon echt niet!
    Aan de ene kant is het wel duidelijk nu, en ben ik alleen maar blij dat ik m'n kindje kan beschermen tegen zo'n "vader"..Maar toch..dit gaat toch nergens over?
    Dit moest ik echt even van me af schrijven..Ik ga weer zo veel mogelijk proberen van m'n kleine meid te genieten en weer op m'n roze wolkje te klimmen..
    Liefs, Esther

2. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, alleen dat het goed is dat je je hart lucht.
    Ik kan je k*tgevoel toch niet wegnemen bij je.

3. Yvon

Yvon Actief lid

Oct 25, 2006
    319
    0
    0
    Wat een *&$# eikel zeg!

Goed dat je het even van je af hebt kunnen schrijven. Hopelijk kom je snel weer op je roze wolk!

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik kan je maar een ding zeggen , na regen komt zonneschijn en dat is ook echt zo .. steek geen energie in iemand die dat niet verdiend en geloof me hij verdient dat niet , je komt er wel met je kleintje en als je eenmaal dat hummeltje in je armen hebt , heb je niemand meer nodig ... sterkte ..

5. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hier heb ik weinig woorden voor over WAT EEN LUL!

gelukkig krijgt jouw meisje wel een hele lieve mama!

6. esther79

esther79 Actief lid

Mar 4, 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    Dank jullie wel voor de lieve reacties..Dikke kus

7. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Hoi eshter het is erg moeilijk.

maar probeer van je zwangerschap te genieten. en laat hem maar even voor wat het is.
    bedenk wel wat je gaat doen als hij wel voor de deur staat dadelijk na de bevalling e.d.

als je er over wilt kletsen stuur maar pbtje

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik denk dat je nu beter af bent.
    Beter geen vader dan zo één, moet je maar denken.
    Heel veel sterkte meid

9. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

Mar 2, 2007
    1,623
    0
    0
    hier sluit ik me helemaal bij aan.
    meid het is echt zo

10. San76

San76 Actief lid

Jul 2, 2007
    240
    0
    16
    Wat een nare situatie meis en wat oneerlijk, dan voel je je machteloos als iemand dat zo glashard ten onrechte beweert...Gaat idd nergens over.
    Heel veel sterkte de komende tijd, (en zeker ook proberen te genieten) Jouw kleine is bij jou wél heel welkom en het gaat je zeker lukken!
    Liefs, San

11. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Wat heb je toch eikels van mannen... gadver...
    Ik hoop dat je zwangerschap goed verloopt en dat jij en je kindje
    samen heel gelukkig worden. En dat je ooit wel een hele lieve man tegenkomt die voor jou en je kindje wilt zorgen....
    Hou vol hoor meis...

Share This Page