Ik heb 29-7 iets gekocht bij een webwinkel , betaald via paypal . Ik wist van te voren dat er 10 dagen levertijd was maar na 7 dagen kreeg ik al een mail dat het verstuurd werd kreeg ook een track-trace code maar deze deed het steeds niet . toen bleek dat het nog helemaal niet verstuurd was enkele malen gemaild aar kreeg geen reactie . toen een bericht in het gastenboek geschreven maar deze werd niet geplaatst maar andere berichten na mijn reactie wel (op datum ) uiteindelijk kwam het pakket afgelopen woendag bij me aan en bleek dat het artikel kapot was er viel een strik vanaf bij het openmaken van de verpakking. Ik heb toen gelijk weer gemaild maar nog steeds geen reactie kan ik nu via paypal iets doen ? of geld die zogenaade bescherming alleen voor marktplaats en ebay ?
Paypal heeft volgens mij koper's bescherming. Moet je even op hun website kijken. Is het een Nederlandse webwinkel?
ik heb via paypall een geschil kunnen openen , nu hopen dat ze er wel op reageert . zojammer want ze heeft echt leuke spullen in der webwinkel die ik ergens anders nog niet gevonden had
oh dat is vervelend zeg.. maar via paypal kun je idd eerst een geschil openen en wanneer de verkoper het dan niet met je oplost naar tevreden heid kun je er een claim van maken (als ik het me goed herinner) let wel even op de datum voor wanneer je dat moet doen, kun je terugvinden bij paypal. zou jammer zijn als je te laat bent daarmee hopelijk word het opgelost...
ja ze heeft tot 7 september om te reageren , krijg van te voren nog een mail . heb nu ook op de facebook pagina n bericht geschreven , wel gewoon netjes gebleven maar van binnen kook ik heb zelf ook een webwinkel en controleer elke dag mijn mail, reageer ook gewoon op alle mails , en bij problemen los ik die op ok al is het dan in mijn "nadeel", los ik het later wel op met de groothandel . dus ik vind dit echt geen stijl