BEste mods, Misschien een idee om een deel Gezondheid aan te maken bij het deel algemeen. Lijkt me meer gepast dan niet zwangerschapsgerelateerde onderzoeken te plaatsen bij het zwangere deel. Er zijn redelijk wat topics betreft gezondheid dus denk dat er genoeg aanbod is aan topics.
We hebben er achter de schermen ook al over gesproken naar aanleiding van een verplaatst topic. Ik verwacht dat er niet een extra onderdeel komt, maar zal het meenemen naar het groot overleg (als beheer terug is van vakantie).
Maar waarom kiezen jullie er voor om niet zwangerschapsgerelateerde topics dan in het deel zwanger te plaatsen?
Daar hebben we ook het overleg over gevoerd. "Waar past dit topic het best?" Waar hij nu staat, is niet de goede plek. Hij zal dan ook naar een andere plek op het forum gezet gaan worden.
Ik neem aan dat als je er 1 verplaatst met de reden dat het een onderzoek is dat je de rest ook gaat verplaatsen Ben benieuwd wat het gaat worden. Succes met overleggen etc
Euh..... ik snap je niet helemaal. Staan er nog meer? Mag ik dan ook nog even in dit topic een persoonlijke noot plaatsen. Ik heb me namelijk gestoord aan het commentaar dat gegeven werd aan mijn mede collega. Iedereen doet zijn werk hier vrijwillig en met de beste intenties.
haha ik heb geen idee...volgens mij niet. Ik dacht dat dit het begin was van we gaan alle onderzoeks en echo gerelateerde topics naar dat deel verplaatsen..zo werd het door je collega een beetje beschreven.
haha sorry... Ik zeggen dat ik nu wel twijfel hoor haha... Ik wil misschien een topic openen over gezondheidsprobleem...ben wel zwanger..maar heeft daar volgens mij niets mee te maken Snap ook wel dat er soms moeilijk een goed plekje te kiezen is voor een topic hoor. Maar dit was wel een vrij bijzondere keuze wat voor TS behoorlijk pijnlijk zou kunnen zijn...denk dat daar de reacties vandaan komen.
Je opent maar een topic in het onderdeel waar jij denkt dat hij het beste past. Ga ik deze op slot zetten.