Probleem met hond

Discussie in 'De lounge' gestart door Within, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Hahaha! Super, in ieder geval een teken van goede wil van de kant van de katten! ;)

2. Within

Within Niet meer actief

Ze zit nu prinsheerlijk op de bank en Mack (zo heet de hond dus) ligt bij mijn voeten. Ik ben een blij mens!

Nu Haplo nog.. die is vaak opgejaagd door de honden van mijn moeder dus die zal wat langer nodig hebben.

3. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Zie je nu wel, komt allemaal vanzelf. Een week is ook nog erg kort om te besluiten om hulp van buiten te gaan zoeken.

Hoop dat je andere kat ook snel bij trekt!

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Fijn dat het nog goed is gekomen, wij hebben onze herplaatser eerst 2 weken op "Proef" gehad, zijn ook vaak hier geweest en andersom om het eerst aan te kijken.

maar nogmaal fijn dat het goed gaat!!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Katten hebben idd de tijd nodig om te wennen.

Was hier ook. Nu zijn we inmiddels een paar maanden verder, 1 poes accepteerd hem wel maar niet van harte, de rest speelt zelfs met hem.

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wat goed!! Applaus voor Mika

7. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Jij bent vast zo iemand die altijd haar gelijk moet halen he? Als iemand hier via een forum van mensen tips vraagt, wat is er dan zo gek aan het bellen met een deskundige (gratis notabene!)? Ik zie echt niet in waarom je daar dan weken of maanden mee zou moeten wachten?

Maargoed, ik kan alleen maar blij zijn dat kat nummer 1 lijkt te zijn bijgedraaid, hopelijk volg nummer 2 snel het goede voorbeeld!

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Kijk dat is al een vooruitgang super! Hopelijk komt de andere kat nu ook wat los

Deel Deze Pagina