Ik ben snipverkouden en na een paar dagen heb ik een heel rauw gevoel binnen in mijn neus. Ik heb zo'n roze wonderpotje met zalf van Oriflame waarmee ik meerdere keren mijn neus van binnen in smeer, maar eigenlijk zit dat rauwe gevoel nog veel dieper in mijn neus, waar ik met mijn vinger niet bij kan. Heeft iemand tips wat ik hiertegen kan doen? Ik heb namelijk gelezen op internet dat Vicks vaporub oplossen in een bak met water om te stomen niet goed is, en ook niet om op te smeren. (als je zwanger bent dan he?) Wat zou ik dan kunnen doen tegen dat pijnlijke gevoel?
t is een nare verkoudheid die op t moment heerst zit er zelf al 2 weken mee gebruik zoutoplossing neusspray, stomen hielp niet luuf/dampo hielp niet wel menthol keelpastilles van de kruidvat zelf (niet de strepsil variant), geweldige dingen kon ik weer wat ademen alleen mn voorhoofdholtes doen nog enorm pijn
Zou ook heel graag tips willen! Kan echt niet meer slapen. Heb babyneusspray maarja het helpt niet meer, en mag het ook niet meer gebruiken.
Het lijkt wel alsof iedereen verkouden is.... Lees en hoor het overal om me heen. Verder nog mensen met ideeen?
Dat spul ken ik niet, maar ik denk dat ik gewoon maar even naar de apotheek of naar de drogist moet gaan. En vragen wat er eventueel geschikt is voor mij. En ik ga je even een pb-tje sturen!
Ik ben ook zo ontzettend verkouden, bah bah! Krijg haast geen adem. Alles zit vast en daar krijg ik echt hoofdpijn van. Ben ook super moe, wil het liefst een winterslaap doen!
Vervelend is dat he? Gelukkig is de pijn in mijn neus wat minder geworden al, maar ben nog wel heel erg verkouden. Ik snuit echt van die dikke proppen snot met bloed erin. BAH! (Sorry voor de details ) Maar het lijkt nog niet echt minder te worden, behalve de pijn in mijn neus dan.