Naast de bekende beren kun je ook een KIKA bedel bestellen! Zo heb ik vanmiddag een aantal bedels besteld. De letters van mijn kleine meid en een KIKA bedel en een hartje, maar je hebt ook sterrenbeelden en zirkonia's van de geboortemaand.... erg leuk ! Doen jullie ook meer voor goede doelen zo vlak voor de feestdagen?? Groejes, Danielle
Nee, ik doe eigenlijk nooit iets voor goede doelen eerlijk gezegd. Alleen als ze op collecte langs komen.
Een neef van mij gaf laatst met zijn vriendin een groot feest. Hij heeft zelf een goedlopend bedrijf en dus geld genoeg. Ze hebben de opbrengst van de avond aan KIKA gedoneerd. Dat hadden ze ook op de uitnodiging gezet. Wij hebben toen 50,- gegeven. Ik vond het zo'n goed idee! Uiteindelijk hadden ze ruim 2000,- opgehaald.
Ik heb vanmiddag op mijn school een kerstmarkt waarvan de opbrengst naar KIKA gaat. Ik werk nu dan wel niet meer (verlof) maar ik beloof heel veel uit te geven, oke
Ik ben eigenlijk het hele jaar bezig met goede doelen. Ik heb bv 5 loten in de postcode loterij, ik loop collecte voor maag,darm en leverstichting, koop zo veel mogelijk fare food, vrijwilligerswerk bij een multicultureel festival, enz. Maar nu met de feestdagen hebben wij bv de boom op het land bij de boer gekocht om de boeren te steunen en zet nagels bij vrouwen die het wat minder hebben voor een schappelijke prijs zodat zij er ook mooi bijzitten met de kerst. Ik ben blij om te lezen dat er veel voor goede doelen gedaan wordt, het voelt toch heerlijk om andere mensen te helpen. knuffel conny
Hi Marjo, Ze adverteren op deze pagina al voor de KIKA beren. Wellicht kun je een link aanklikken. Nu hebben ze een leuk bedeltje van KIKA, maar wordt verkocht via Pandora. Liefs, Danielle
Wij Nederlanders doen veel aan goede doelen. Ik merk wel dat je aan het eind van het jaar meer ontvankelijk bent voor goede doelen. Ik hou me voorlopig bij het WCRF, KIKA en de CliniClowns 8) Hele fijne dagen allemaal! Groetjes, Danielle