mijn man zijn horloge was stuk en hij moest m opsturen naar de winkel of teruggaan maar denhelder nijmegen is niet naast de deur helemaal verzekerd opgestuurd speciaal zakje 11,00 verzendkosten niet als adres juwelier er voorgezet maar op de buitenkant noteren ze van de verzendzegel wel wat de waarde is van wat erin zit dat vond ik dus al belachelijk maar ja het is nu eenmaal zo als het gaat nu is dus de breitling kwijt weg pleite niet traceerbaar gelukkig wel helemaal verzekerd maar baal dr best wel van weer een heel gedoe om je geld terug te krijgen en weer een nieuwe die je ook maar mooi moet vinden terug te krijgen
Ik had vorige week een schommelstoel bij de baby dump besteld. Zou binnen 2 dagen komen. Na een week nog niks. Ik bellen met baby dump. Kwijt, niet traceerbaar. Zou mij gelijk een nieuwe sturen (gratis). Gelukkig was deze er binnen 2 dagen!. Ze vertelde dat het heel vaak gebeurd te laatste tijd, te vaak volgens haar. Heel erg klote. Je krijgt wel geld, maar het horloge ben je kwijt. Dat is anders dan geld.
Wij hebben het met dvdtjes gehad , besteld bij de free record. Na 2 weken ook niets binnen, opgebeld, stuurde ze het kosteloos opnieuw op. ( nadat ze bij het postlantoor ook niet wisten waar het was) 4 weken later kregen we het eerste pakketje als nog , hebben we maar netjes terug gestuurd.
Balen zeg. Ik vetrouw de post tegenwoordig helemaal niet meer. Ik kreeg laatst een broef terug die ik had gepost er zou schijnbaar geen envelop om hebben gezeten en de helf was dus kwijt. Vind het erg stom dat ze zo slordig zijn bij de post.
Wat erg! Niet te geloven dat ze de waarde op de envelop zetten, dat is toch vragen om problemen :x En dan krijg je nu wel je geld maar je moet maar net zo'n mooi horloge weer vinden. Voor hetzelfde geld heb je er speciale herinneringen aan en issie weg
Jeetje.. wat balen zeg. (Een Breitling nog wel.....). In hoeverre ben je verzekerd tegen zoiets? Krijg je dan de dagwaarde of het hele betaalde bedrag terug? Ik had persoonlijk zo'n duur horloge nooit op de post gedaan. Het is bekend dat geld en waardevolle spullen nogal eens "zoek" raken. Maar goed, heb jij niks meer aan nu. Hoop dat je het toch nog terug krijgt of dat je het volledige aankoopbedrag terugkrijgt.
Goh, ook al een breitling weg.. Die van m'n vader was gejat bij het distributiecentrum, dag voor kerst. Heeft vorige week een nieuwe gekregen. Hoop dat je man snel een nieuwe heeft!
Dat komt er dus van, dat alle vaste postbodes ontslagen worden. Nu werken er allemaal goedkope krachten die het zien als een tijdelijke baan en die jatten er vrolijk op los... Tnt zal zich nog wel eens achter zijn oren gaan krabben over deze bezuinigingen.
nee we krijgen hem gewoon vergoed normaal zou ik ook niet versturen als we het niet helemaal vergoed krijgen. we hebben een taxatie raport van de juwelier gekregen dus dat komt wel goed het is meer de rompslomp eromheen ze weten trouwens volgens de mevrouw van tnt in 90% van de gevallen de dader te pakken omdat ie steeds gescand word weten ze precies waar ie zoek is geraakt maar dat ik het ook achterlijk vind dat je de waarde erop moet zetten dat is een gegeven
gestolen word er inderdaaad al jaren bij de post heeft in mijn ogen ook niets te maken met nieuw of oud personeel