Probleem met longen, weet het even niet meer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door justme1974, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    @Jatobe; ze heeft in november nog een AB kuur gehad voor de longontsteking. Ik begin me nu af te vragen of het niet verstandig is om alsnog een longfoto te maken, omdat er wellicht iets sluimert. Haar amandelen zitten er ook nog in. Ook dat was een bespreekpunt voor in maart, als we terug moeten komen.

Kinderarts/poli bellen:

Dat ga ik morgen dus doen. Vandaag zijn ze niet meer bereikbaar, tenzij spoed, maar daar is ze goed genoeg voor. Vanochtend om 10 uur was de temp 37.6 maar inmiddels weer 38.6. Ze drinkt wel goed (misschien wat meer?) en eet verder wel goed. Maar hoe dan ook; ze is gewoon niet fit en ik word er een beetje moedeloos van. Helemaal met mijn werk. Incidenteel is geen punt, maar nu voel ik me net een acrobaat om eerlijk te zijn en trek ik het echt niet goed meer om alles te regelen. Tot nu toe heb ik het op kunnen vangen met de buren en mijn man die vrij heeft genomen, maar dat is inmiddels niet meer haalbaar zoveel. Ik word er onrustig van en werk dus ook nog niet zo lang bij mijn huidige werkgever. Ik ben bang dat ik mijn baan kwijt raak..

Tjemig, wat is dit vervelend zeg en helemaal voor mijn dochter die gewoon niet fit te krijgen is. Ik zou wel zo richting de zon willen, misschien dat het helpt (als ik het geld had... ). Bah bah.

Deel Deze Pagina