3 dagen voor nod test negatief.

Discussion in 'Zwanger worden' started by xlolax, Feb 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xlolax

xlolax Lid

Feb 18, 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    ik ben al een tijdje mee aan het lezen en dacht ik maak toch maar eens account aan
    Ik heb vandaag (3 dagen voor nod) een test gedaan van kruidvat 2 voor 5 euro en deze was negatief.
    Ik voel me wel best zwanger, ik had een paar dagen na mn ei steekjes vooral rechts. daarna ben ik beetje ziek geworde en hoofdpijn. en ook heel licht in mijn hoofd, heel raar zo een gevoel heb ik nog nooit gehad.
    Ook heb ik een vaginale schimmelinfectie gekregen wat ik dus echt nog nooit heb gehad.
    Wat ook anders is deze maand, is dat mijn borsten helemaal geen pijn doen! normaal heb ik elke maand een week voor dat ik ong moet worde pijn aan mijn borsten en nu niks.
    Maar nu heb ik dus die test gedaan en die was negatief, ik heb veel gelezen dat dit een gevoelige test is en dat er zelfs best ver voor hun nod positief ermee testen.
    Dus moet ik de moed dan opgeven? omdat mijne 3 dagen voor nod nog steeds negatief is.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Waarom moed opgeven je bent toch te vroeg met testen? Dat is het risico wat je neemt dus nu niet zeuren :D nog een paar daagjes geduld en wie weet krijg je dan wel een posi test. Succes!

3. xlolax

xlolax Lid

Feb 18, 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja klopt indd mja ik las veel dat ze voor nod al positief konden testen. dus zo nieuwsgierig als ik ben:D maar ik heb de moed opgegeven omdat veel anderen wel al vroeg met deze test positief testen ;(

4. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

Feb 11, 2013
    973
    0
    0
    Het hangt er maar net vanaf hoeveel hormonen je aanmaakt.

Er zijn vrouwen die pas na een week overtijd positief testen

5. xlolax

xlolax Lid

Feb 18, 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ole dus er is wel nog hoop:D dankjewell

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als je een week overtijd positief test heb je gewoon je ei later gehad hoor. Dat je een langzamere aanmaak van hcg hebt kan wel maar een complete week later....dan had je gewoon een later ei ;)

7. susan84

susan84 Niet meer actief

Over 3 of 4 dagen gewoon nog eens testen! Zolang je menstruatie uitblijft natuurlijk :)

8. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik zou even wachten tot je nod
    als je dan nog niet ongi bent
    opnieuw testen,dan is je Hcg ook hoger
    succes

9. xlolax

xlolax Lid

Feb 18, 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dankjewel voor jullie reacties.
    Vandaag is mijn nod, gelukkig nog geen bloed te zien.
    Ik wacht met testen ik doe het over een paar dagen als ik dan natuurlijk nog niet ongesteld ben.
    Maar nog een vraagje, weet iemand of je menstruatie later kan komen door een vaginale schimmelinfectie?

Share This Page