Probleem met manier van dragen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nephthys, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Sterkte! Ik moet idd ook met benen wijd zitten. Helpt ook enigszins met het voorkomen van ergere spataderen (afknelling bij liezen zorgt daarvoor).

Goeie tips meiden, bedankt!
    Al is het dragen van een legging, het omslaan van broeken en het dragen van ondergoed dat helemaal over de buik heen gaat geen optie; elke maat knelt mijn buik af vanwege de stand en vorm. Heel irri. En als broeken etc alleen onder mijn buik komen (omslaan, rek eruit etc.) zakken ze af!

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb boxers van de zeeman. Zitten vrij laag en zijn mega elastisch!

Heel sexy zijn ze overigens niet....:)

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.395
    10.334
    113
    Mijn buik zat ook laag de rand onder de elastiek zat in mijn buik te porren.heb het uiteindelijk opgelost door een elastiek door het knoopsgat te doen.was niet heel lang mijn buik was er pas heel laat en hij was 5 weken te vroeg.

4. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hier hetzelfde ‘probleem’, ik draag ook heel laag en naar erg voren. Ik vermijd het dragen van broeken al vanaf het begin van de zwangerschap. Ik heb 1 (zwangerschaps)jumpsuit van Miss Etam die wel lekker zit en niet knelt in mijn buik en voor de rest draag ik alleen maar jurkjes en rokjes zonder band. Als het wat kouder is dan draag ik er een zwangerschapslegging van Prenatal onder, dat is zo’n beetje de enige legging die ik nog enigszins kan verdragen.
    Ondergoed knelt bij mij ook al snel in mijn buik. Ik heb nu zwangerschapsslips van de HEMA (Real Lasting Cotton), deze zitten vrij los en knellen helemaal niet. Bij de recensies op internet las ik dat dit ondergoed vaak lubbert maar ik vind het heerlijk zitten!!

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Niqi79; Ik heb dat zwangerschapsondergoed van de Hema en omdat die in mijn liezen gaat zitten omdat ze niet iets omhoog kunnen omdat de buik recht naar voren staat, knellen ze in de liezen en bij maten groter, zakken ze af.

Dus geen probleem met buikknellers want ze komen niet eens over m'n buik of halverwege.. Lastig he!

Een jumpsuit is nog te proberen.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

en een herenboxer? En idd jurkjes, gelukkig zit je in de zomer. succes met de laatste loodjes!

Deel Deze Pagina