Probleem met paarse pijltjes knoppen

Discussie in 'Over deze site' gestart door tupp, 5 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Fantykoekie heeft hier eerder al een topic over geopend: sinds een paar weken is het zo dat als je op je mobiel een bericht tikt, je ineens naar de beginpagina van zp wordt gestuurd. Het gebeurt vaak als ik in de tekst iets wil veranderen. Als ik dan op de tekst klik, laadt ineens de startpagina.
    Volgens mij zijn de paarse pijlknoppen de boosdoener. In plaats van dat ze je op de huidige pagina omhoog of omlaag sturen, leiden ze je naar de beginpagina.
    Vreemd genoeg als ik dan gewoon in de browser op 'vorige pagina' klik, ben ik ook heel het bericht dat ik tikte kwijt. Ga ik langs een andere route terug naar het topic waar ik in wilde reageren, dan staat een groot deel van het bericht er nog wel. Alleen de laatste paar woorden of zinnen ben ik dan kwijt.
    Fijn dus dat af en toe een concept wordt opgeslagen! Dat scheelt wel een stuk! Maar toch gaat de lol van het forummen er wel een beetje af, als je steeds topics moet terugzoeken en delen van berichten opnieuw moet tikken.
    @Beheer: kunnen die paarse knoppen (bij de mobiele versie) niet tijdelijk weg? Kijken of dat het probleem oplost?
    En even aankijken of het hier volstroomt met reacties van mensen die de knoppen missen. Als niemand erover klaagt èn het probleem daarmee is opgelost, kunnen ze misschien wel weg blijven.
     
    Starfire, Seffie en Fantykoekie vinden dit leuk.
  2. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Ik heb het probleem ook nog steeds.
     
  3. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ik heb het niet, maar niet die paarse knop weg zeg! Dan kom ik hier echt niet meer, haha. Die gebruik ik zo vaak!
    Welke telefoon hebben jullie?
     
  4. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Samsung.

    Vroegah was die paarse knop er ook al en toen was het niet. Maar het is wel erg irritant. Dus ik hoop wel dat beheer er naar gaat kijken en er iets mee doet.

    Ik weet niet of @Mammielove @Seffie @Constellations1984 @Nova87 @Zomerbloem er nog last van hebben?
     
  5. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ok, ik heb iPhone, maar geen idee of het daaraan ligt?
    Je bedoeld de paarse scroll knop toch? Ik gebruik doe dus echt altijd, anders blijf je scrollen toch?
    Overigens verdwijnt die bij mij uit beeld als ik een bericht ga typen. Is dat bij jullie dus niet zo?
     
  6. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hij verdwijnt wel uit beeld, maar komt blijkbaar als een soort ninja weer te voorschijn als je in het tekstvak klikt om even iets te bewerken.
     
    Mamafiets en Seffie vinden dit leuk.
  7. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Hmm.... ik zie nu dat ik wel in dat topic heb gereageerd met herkenning. Ik werd idd wel naar de homepage gestuurd, maar niet door die paarse knop.
    Wat ik nog wel steeds heb, en ik zie dat regelmatig ook bij anderen, dat het forum te traag reageert als je gaat quoten. Je begint dan al met typen en start dan boven de quote, om vervolgens eronder weer verder te gaan.
     
  8. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Ja het is super irritant. En ik merk aan mezelf dat ik de tekst bijna niet meer durg aan te passen door erop te klikken omdat ik dan mn tekst kwijt ben. Dus dan typ ik ALLES opnieuw. Heel vermoeiend haha.
     
  9. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Jullie hebben het toch over deze paarse knop?
    IMG_0486.jpeg
    Ik zal eens verder kijken wat er aan gedaan zou kunnen worden maar ik merk geen problemen. (iPhone)
     
  10. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Ja dat is hem. Ik heb ook Samsung zoals @tupp
     
  11. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.898
    5.584
    113
    Vrouw
    Werkt hier naar behoren. (android)
     
  12. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Bij mij gebeurd het ook vaak als ik een smiley gebruik dus dan kom ik denk ik niet in nee buurt van die paarse knop.
    Die paarse knop zie ik eigenlijk ook niet.
     
  13. Suzanne01

    Suzanne01 Bekend lid

    7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Ik heb het ook steeds! Als ik iets te ver aan de zijkant tik van het tekstvak(om wat tekst aan te passen), dan gaat ie hier ook iedere keer naar startscherm. Heel irritant
     
    Starfire vindt dit leuk.
  14. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Ja, dit heb ik ook, echt onwijs irritant.
    Ik zit op een Nokia.
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier ook last van en dat de blauwe balk,
    Bovenaan niet meer in beeld is. Heel irritant.
     
  16. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja, volgens mij komt het door die knop. Ik heb nu een paar keer expres op de knop gedrukt en dan gebeurt het inderdaad steeds.
     
  17. Starfire

    Starfire Bekend lid

    13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Ik heb er ook gewoon bij bijna elk bericht last van. Het is zo erg dat ik zelfs op whatsapp/email nog rekening houd met die rotpijltjes :roflmao: Het vervelendste is dat ze ineens verschijnen als je al per ongeluk in die regio hebt gedrukt. :rolleyes: Hier ook Samsung trouwens..
     
  18. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Hier ook last van. Daardoor reageer ik minder hahaha.
     
  19. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Ja heel irritant... Heb ik zoooooooo vaak als ik op "volgende pagina" wil drukken druk ik daar dus perongeluk op... Grrr alles weg.
     
  20. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Wellicht ligt dit dan aan Samsung? Ik herken het iig niet met iPhone.
     

Deel Deze Pagina