1. Had ik een andere opleiding gekozen. Ben zes jaar actief geweest als doktersassistente, en pas beter in de verkoop! RAAR MAAR WAAR! haha. 2. Dan had ik op de vakantie uit 1998 met allemaal vriendinnen Dennis een dikke vette kus gegeven. haha, wat was ik verlegen, en wat was hij leuk! (nu niet meer van belang, maar was toch wel benieuwd) Om maar even een paar voorbeelden te noemen, soms als ik op de bank zit met een kopje koffie, kan ik echt uren nadenken over dit soort gekke dingen! Hopelijk kan iemand me aanvullen!
heb je ff hahahaha ik zou veel willen terug draaien, om zo veel verdriet weg te halen. maar door alles heb ik nu wel mijn huidige vriend en mijn dochtertje............ en dat wil ik niet terug draaien. ik had idd misschien andere opleiding willen doen, toch maar economie , wiskunde of engels gestudeerd, maarja dan had ik waarschijnlijk of veel reizen gemaakt of ik had veel gewerkt, dan had ik mijn honden niet gehad, mijn vriend niet leren kennen en mijn dochter niet nee ondankd de vele nare herrineringen, de pijnen en al het verdriet en angst, zou ik toch dit niet willen veranderen
Ik ga heel vaak terug in de tijd in mijn gedachten! vrij wazig maar wel leuk om te doen! Voorbeeld. Toen ik dertien was liet ik me gerust omschoppen door Caroline. Een vrij forse tante, en ik type bonestaak. Ik kreeg zo'n klap voor mijn gezicht dat ik echt op de grond viel. NU denk ik dan terug aan de tijd dat ik zo over mee heen liet lopen, een aantal jaartjes verder denk ik... Had ik haar maar eens flink teruggeslagen, want dit was toen dagelijke routine voor mevrouw. Ik was gewoon erg benieuwd gisteren hadden we een paar vriendinnen op bezoek. Praten over de school, praten over vakanties. uitgaan en ga zo maar door. Daar komen toch wel mooie verhalen naar boven. En toen dacht ik er ineens aan terug, en had het idee om het op het forum te gooien. Altijd leuk om dit te delen.
dan was ik tegen het advies van mijn mentor om 4 havo over te doen toch met lage cijfers mijn examenjaar in gegaan gewoon om te kijken waar mijn leven nu zou zijn. Ik zou kinderloos zijn en net afgestudeerd ofzo... Wil ik dat? Neeeeee! Ik ben gelukkig
Had ik me wel 2 keer bedacht met wie ik vriendschappen sloot Sommige vriendjes had ik opzeker geen relatie mee gehad hahaha,wat een tijdsverspiling.. Had ik wel minder geld uitgegeven Had ik doorgeleerd.. Uhm..verder moet ik nog ff denken
Ik zou terug gaan naar Februari 2007 en er voor zorgen dat mijn opa nog had geleefd en had kunnen genieten van Kyano ... Hij is een maand voor de geboorte plotseling overleden, hij lag dood op de bank ... Hij was zo trots als een pauw de gehele zwangerschap en had allerlei plannetjes om met die kleine te gaan doen, en helaas heeft dat niet mogen baten .. dat zou ik terug willen draaien .. Voor de rest zijn er nog zoveel dingen die ik zou willen terug draaien maar dan heb je niet genoeg aan een a4tje als ik dat moet gaan typen
@claudia0404.. wat een mooie foto van jou en je meisje! De vriendschappen gelukkig niet, wel vage kennissen waarvan ik dacht.. hmmzzz weg ermee. Zoals de zogenaamde ikhebgeengeldkennis waar ik een kilo vlees aan schonk en een Kruidvat kaart van 15 euro. Twee weken later had ze een mooie vloer laten leggen in de babykamer en extensions geplaatst in haar haren. Ze zat hier echt met puppy ogen te bleren. Als ik er nog aan denk!
Een film op net5 en dat gaat toevallig over een man uit 1800 (en nog wat) dit via een tijdmachine in het huidige new york stapt! Heel toevallig dit topic haha
Ik zou mijn keuze wat opleiding betreft ook terug willen draaien dan zou ik tot het uiterste gaan maar toen was geld verdienen een stuk interessanter .. En mijn foute keuze in mannen zou ik ook wel terug willen draaien maar dan had ik nou mijn meisje niet dus toch ook weer niet .. En voor de rest heb ik altijd geprobeerd om de keuzes die ik gemaakt heb te accepteren ook al waren het niet altijd de juiste want te lang blijven hangen in het verleden en teveel nadenken over iets wat je toch niet terug kan draaien maakt het er niet beter op , je hebt zelf de touwtjes in handen over je leven ...
ik zal je wel ff pb-en,ze leest hier namelijk mee En thanx voor het compliment,ben ook erg trots op d'r!!
Bahh dat mensen zo´n misbruik kunnen maken van de goedheid van anderen :x Mijn moeder heeft dat ook eens gehad , een kennis die tranen met tuiten huilde bij haar omdat ze haar kinderen niets meer te eten kon kopen mijn moeder haar geld geleend en een week later zat ze op het vliegtuig naar spanje ...
Ik zou het auto ongeluk van een hele goede vriend terug draaien zodat hij nu nog zou leven. 3 maanden voor zijn 21ste verjaardag is hij weg genomen.
ja, ik ook! maar ik was er een beetje over aan het malen, ben verder super gelukkig, maar sommige dingen had ik toch wel anders willen doen! hihi, en daarmee was ik gewoon benieuwd naar andere dames!
Ja, ik was hetzelfde. twee kennissen op de bruiloft bij ons in 2007.. die zeiden via de mail dat ze hun huis uitmoesten vanwege een huurachterstand van 300 euro. Ik had het er met mijn man over die wou hun dat geld niet lenen, ik wel... en heb het vervolgens niet terug gekregen. Ze trouwen deze maand nog.. bah. Maar goed daar heb ik van geleerd. Ben echt opgevoed met geven, geven en nog eens geven. MAAR dit was echt dom, dom, dom.. ik weet het. Maar goed, dit gebeurt me niet nog een keer... Sneu voor je moeder dat ze dat moest meemaken, het is echt een grote messteek in mijn ogen, maar ze bestaan! (ik zou het niet durven!)
Yep en ondanks dat het 7 jaar geleden is kan ik nog altijd niet naar "i will always love you" van withney housten luisteren zonder te janken. Oh bedenk me nu ook dat ik het auto ongeluk van mijn lieve opa ongedaan zou maken. Die lieverd is ook veel te vroeg afgenomen.
Ik denk dat ik wat eerder voor mezelf zou hebben gekozen en slechte vriendschappen eerder had afgesloten. Nu ben ik mijn zelfrespect een tijd kwijtgeraakt, dat had ik kunnen voorkomen. Maar ja, anderzijds heb ik er ook van geleerd. Wat een leuke vraag, trouwens!