Hoi dames, Ik heb eindelijk tijd om mijn zoontje zijn kamer eens flink uit te mesten. Maar jeetje, schandalig eigenlijk hoeveel kledin en speelgoed hij heeft. Ik ben dat nu dus allemaal eens goed aan het uitzoeken. Het liefst wil ik de boel verkopen natuurlijk, wij hebben het zelf ook niet heel breed. Maar om alles per stuk op marktplaats te zetten gaat me een beetje ver. Nu wil ik he speelgoed waar hij niet meer mee speelt, en de miljoenen knuffels waar hij niks mee doet graag doneren. Het ziet er allemaal nog prima uit, dus weggooien is doodzonde, en waarom als je er andere kinderen blij mee kan maken. Maar nu de vraag.. Waar doneren jullie het speelgoed of kleding dat jullie weg willen doen? Ik heb al even gegoogled maar kom er zo snel niet uit. Bedankt alvast voor de tips!
Soms kun je je speelgoed ook achterlaten bij ziekenhuizen. Afdelingen voor kinderen met ernstige of terminale ziekten zijn er erg blij mee. Alle afleiding is dan welkom en die kinderen verblijven er vaak een lange tijd, dus afwisseling in speelgoed is dan fijn. Lief dat je dat wil doen overigens.
Ik heb al gegoogled.. Ik woon in het noorden en kan zo snel geen speelgoedbank vinden. Ik ga nog even verder zoeken..