19 maand en middagslaapje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toekomstigemam, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Mijn zoontje is nu 19 maand en sinds een dikke drie weken valt hij savonds pas o. Half tien in slaap of is snachts drie uur wakker. Ook als ik hem een uurtje laat slapen tussen de middag nu heb ik vandeweek een week hem wakker gelaten smiddags en dit ging prima hij slaapt weer savonds om zeven uur en is ook niet super vervelend savonds. Nu heb ik hem vanmiddag wel laten slapen omdat hij echt op was met als gevolg dat meneer nu dus overstuur is.
    Ik zelf vind anderhalf wel vroeg om niet meer te slapen smiddags maar goed als hij eraan toe is tja wie ben ik dan he.
    Dan maar even smiddags op de bank met popje een boekje lezen samen of een klein gilmpje kijken om toch even tot rust te komen.

Wat ik hiermee wil bereiken? Niks eigenlijk moest het ff kwijt en was benieuwd of er meerdere kindjes met 1,5 niet meer slapen smiddags

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Ik vind het ook wel aan de vroege kant.. Hier slaapt hij na een actieve ochtend echt nog van 13u-15.30/16u. Hoe actiever de ochtend hoe langer hij slaapt. Heeft hij veel in de buggy gezeten dan is het vaak maar een uurtje.
    Ik zou even aankijken of het geen fase is, krijgt hij geen kiezen bijv oid?

3. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoontje slaapt ook niet zo heel veel overdag maar 's nachts wel 12u dus komt wel op de 13u uit.

Ik zou toch proberen om vast ritme aan te houden en desnoods na uurtje slapen wakker maken (13u-14u) en dan 19u weer naar boven. Houd dit een week vol en kijk wat er gebeurd.. denk ik

Deel Deze Pagina