Hoi allen, ik heb in november vorig jaar een Stokke Crusi gekocht bij de babydump. Toen specifiek nagevraagd of de Maxi Cosi er dan ook op kon met de adapters. Ja dat kon werd gezegd. Hup adapters mee naar huis, ik dolblij! Helaas lukt het dus niet. Ik baal hier heel erg van, want anders had ik wellicht voor een andere kinderwagen gekozen. Ik heb via Facebook al contact gehad met Stokke en zij geven ook aan dat de adapters inderdaad niet op de Crusi passen..Zijn er meer met dit probleem en hebben jullie er wat aan kunnen doen? Het zal er wel op uitdraaien dat we het autostoeltje van Stokke moeten gaan kopen.. Alvast bedankt voor het reageren! Oh ja, morgen gaan we overigens de Babydump met een bezoekje vereren..
De stokke adapters heb je nodig voor de maxicosi Klacht ook neerleggen bij de babydump! Dan kan je het waarschijnlijk omruilen!
Tsja helaas lukt het dus niet met die adapters, zijn alleen voor de andere modellen dan de Crusi kinderwagen. Erg balen.
Dit is exact de reden dat wij uiteindelijk voor de Joolz gekozen hebben ipv de Crusi. Ik heb zowel bij de Babydump als Babypark toendertijd de belofte gekregen dat er adapters kwamen voor de MaxiCosi maar op internet las ik tegenstrijdige berichten. Na diverse telefoontjes met Stokke zelf tot de conclusie gekomen dat er geen adapters zouden komen. Het stoeltje en isofix systeem van de Stokke zijn vele malen duurder en kun je bijvoorbeeld weer niet combineren met een Quinny onderstel voor de korte stukjes vanuit de auto (was mijn pre). En daar betaal je dan de hoofdprijs voor. Enige optie is het autostoeltje van Maxicosi omwisselen voor de Stokke variant (die qua design wel erg mooi is!) Succes!
Wij hebben de stokke xplory en daar kan het wel. Maar ik moet toegeven dat ik de adapters bijna nooit heb gebruikt! Als ik de wagen meenam was het net zo makkelijk om ook de bak mee te nemen. Helemaal zodat de kleine niet te lang in de maxi cosi zou zitten. Dus neem dat in overweging als je een dure stokke autostoel aanschaft!
kan inderdaad niet. maar ik zie het grote probleem niet zo? waarom zou je een ander stoeltje kopen? ik zou gewoon die adapters terug brengen en kind gewoon steeds van autostoel naar wandelwagenbak overhevelen..... ik zeg er eerlijk bij, ik ben er absoluut niet voor om kids in maxi cosi rond te gaan rijden op een wagen. daar is hij niet voor bedoelt. maar dat moet ieder voor zich weten. maar zie persoonlijk niet echt het nu ervan in om een speciale stokke autostoel te kopen bedoel, over 3-4 maanden kan je kleine in de zitting van de wandelwagen. voor die paar maanden ga je dan toch geen andere autostoel kopen alleen omdat je die op onderstel kan doen??
Vandaag bij de Babydump geweest en ik moet zeggen dat het probleem super is opgelost door hun. We hebben het autostoeltje van Stokke gekregen. Ik heb de Crusi in oktober vorig jaar besteld en toen waren ze in de veronderstelling dat de adapters wel op de Crusi konden, maar niet dus. Hulde voor de babydump in ieder geval!