Hallo, Ik ben nog naar iets leuks op zoek voor aan de muur straks op de babykamer. Moet passen bij een groene muur. Wie weet er nog een leuke site met schilderijtjes of iets anders, beetje betaalbaar en leuk. Bedankt.
Ik heb witte fotolijstjes bij de Action gehaald in een hartjesvorm - ze zijn er ook in andere vormen, ik vind ze niet te zoet of iets dergelijks en er prima uit zien.
Of je koopt Canvas doeken bij de action en verft ze zelf in desgewenste kleur en mooie deco sticker erop en je hebt een eigen unieke creatie
Ik vind de schilderijtjes e.d. van Nurdys erg leuk. (er zijn ook tshirts van, en klokken, en boekjes en een heleboel andere producten). NURDYS
Ik heb deze schilderijtjes toevallg gister gemaakt. 3 canvasdoekjes bij de xenos (3,50), wat vilt (10 euro, ook xenos) en op de markt voor 6 euro de groene stof en de rood met witte stippen stof. Ben er heel blij mee
Oh en ik heb nog zoveel stof en vilt over, dat als ik nog 3 canvasdoekjes zou kopen ik nog 3 schilderijtje makkelijk kan maken. Dus ben denk ik in totaal 8 euro kwijt geweest voor alleen deze drie
Ik laat schilderijtjes maken bij renate blokzijl. Zelf schilderen kan ook, maar ik ben zelf in dat soort dingen niet zo goed. Bij haar kost het echt niet veel. Kinderschilderijtjes | kinderschilderijtjes
Ik heb ze ook zelf gemaakt van stof en vilt. Ik heb lijstjes van 30 bij 30 cm van de Action gebruikt.
Dankje! De achtergrond achter de uiltjes is van badstof. Op de rand daarvan heb ik dat balletjeslint genaaid. Kan je gewoon stoffenwinkel kopen.