Een topic voor tweedehands en vintage shoppers die het (net als ik) zonde vinden om alles nieuw te kopen en er misschien wel een sport van hebben gemaakt om dingen tweedehands op de kop te tikken en al dan niet op te knappen. Wat was jouw absolute top aankoop? Foto's van (opgeknapte) pareltjes zijn natuurlijk welkom. Ben benieuwd!
Onze Joolz en de commode + ledikant. Hebben ons weinig gekost en we zijn er zo blij mee Commode en ledikant hebben we (m'n man) opgeknapt en geschilderd.
Mijn voedingskussen ^^ oh wat slaapt dat heerlijk! Verder heb ik mijn positiebroeken ook via mp, ben ik ook heel blij mee. Ze zijn niet goedkoop in de winkel.
Kinderwagen (uiteindelijk ook weer via MP verkocht, dus heeft het me uiteindelijk ook niks gekost), commode ( http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46585-albums9830-picture62785.jpg ) en de rest veelal op rommelmarkten... we hebben amper iets nieuws gekocht.
Ik had een box gekocht (bopita met lade LETTERS). Deze stond qua kleur niet goed in huis dus weer verkocht via MP met winst Altijd leuk!
Een schommelstoeltje voor de beeb, hij is er te zwaar voor geworden dus staat weer op MP, snap er niks van krijg hem maar niet verkocht. En het is echt een heerlijk ding!
Onze urban jungle. Super fijne wagen. Doordat er nog andere dingen bij de koop inzaten die wij weer hebben verkocht is'ie nu bijna gratis.
Onze "nieuwe" massief eiken servieskast. We hebben een kleine keuken en deze paste precies in onze kamer. Bovenkant is voor mama (en alle kopjes/schoteltjes e.d waardoor ik veel meer ruimte heb in mijn schaarse keukenkastjes) En het onderste gedeelte is voor de kinderen (waardoor het speelgoed netjes opgeborgen kan worden)
Hier nog geen grote dingen, meer de koopjes. Heb net de nieuwe Jamie oliver gekocht incl vz voor 23,-. En een babyrollator van nijn voor 8,-. Maar echte knaller nog niet, ik verkoop meer haha..
al onze auto's die we allemaal met dikke winst weer hebben verkocht totdat we maar ff moesten stoppen want de belastingdienst hield ons id gaten (je mag maar een x aantal op je naam hebben staan anders is het handel)
Waar zal ik eens beginnen Wij hebben al heeeel wat mooie spullen voor weinig gevonden op marktplaats. Ik vind het bijna een sport om iets wat we graag willen hebben voor een prikkie te vinden. Ik denk dat onze beste aankoop tot nu een complete landelijke babykamer voor maar 250 euro is. NIEUW! Was ooit gemaakt door een meubelmaker die er vanaf wilde. Echt topkwaliteit.
Ow ik heb meerdere dingen. Onze super grote apothekerskast, stond een hele slecht foto bij, normaal ben je via MP 450,- kwijt ik heb 125,- betaald Onze maxi-cosi mura 3 jaar geleden een old timer Volvo, binnen 3 dagen verkocht met 1000,- euro winst! Onze box op wielen. Ik koop heel veel via MP, we hebben heel weinig nieuw hier in huis haha