Blijf aub wel in de buurt als je kindje zo'n tuigje omheeft. Ik ken iemand die had het jochie aan de voordeurknop vastgezet en was even naar het toilet gegaan. Maar dat jochie was om een bankje gelopen en eroverheen. Touw was net lang genoeg om nog te kunnen staan, maar kind kon geen kant meer op. 5cm korter, en hij had gebungeld...
Hier ook vaak gedoe. Hij gaat nu verplicht op de heenweg in de buggy. Dan maar schreeuwen en jammeren. Op de terugweg mag hij een stukje "los lopen" en rennen. Als er auto's in de buurt zijn moet hij een handje geven, zoniet gaat hij in de buggy. De buggy heb ik een maand geleden weer ingevoerd. Ik heb last van mijn bekken, dus ik ga niet tillen. In het begin vond hij het helemaal niks, flink schreeuwen en allemaal mensen die zich ermee gaan bemoeien. Ik heb dit toch doorgezet en trek me niks aan van die ongevraagde bemoeienissen. Nu begrijpt hij dat hij op de terugweg mag ravotten en dat gaat nu echt goed! @Deepfreeze, o wat een eng verhaal van dat jongetje, bah.
ja daar zijn ze ook niet voor he? ik zou hem gebruiken voor in een drukke winkelstraat of wandelen, niet voor in huis daar volgt ze me overal, zelfs naar de wc, mama heeft geen privacy
Kreeg vandaag op het KDV het compliment dat ie sinds een week zo goed luistert daar?!! Krijg nou wat.... echt aan het uit proberen dus... Wel fijn dat t geen aso kind is dus....
Whahaha. Herkenbaar. Overal waar ik ga, volgt mijn zoontje me. Maar goed, terug ontopic: Ik werk zelf in een AH, en daar zie ik vaak juist dat die peutertjes als engeltjes achter zo'n karretje aan lopen. Terwijl die druktemaker van mij alle kanten uitloopt en tegen iedereen en alles aan loopt. Nou is dit voor mij misschien nog wat lastiger, omdat de mensen die in de winkel werken én winkelen mij ook allemaal kennen, omdat ik er ook werk. Dus om zulke scénes te vermijden, gaat Kenji hier altijd in het zitje van de kar. Als ik naar een andere supermarkt ga, gaat ie ook in het zitje, en bij een Kruidvat of iets dergelijks, in de buggy.
Haha, het loont dus! Ik was bereid om net zo lang met haar de parkeerplaats over te slepen als het moest, en waarschijnlijk heeft ze dat gevoeld, de fase was redelijk vlot over.
Nou, ik doe niet veel anders dan anders?? Maar misschien valt t kwartje nu eindelijk, maar dan eerst daar en (hopelijk) later ook thuis... Thuis voelt ie zich natuurlijk net wat veiliger om te gaan "rellen" dan op het KDV!