sophie wordt de laatste tijd bijna iedere nacht wakker, vaak tussen 12 en 3, maar soms ook pas rond 5 uur. dan wil ze naar buiten kijken, of het wel donker is. ze roept 9 vd 10 keer ook altijd mama. nou vind het ik niet zo erg als het 12 uur is, lig dan nog niet zo diep te slapen. maar tegen 3 uur, dan moet ik ook uit een diepe slaap worden gehaald. en het is niets eigenlijk, haal haar uit bed, kijken 2 seconden naar buiten en leg haar weer in bed en ze slaapt weer verder. maar is dit herkenbaar bij iemand?
Ja herkenbaar dochter wil s nachts naar de maan kijken . Wij kunnen de maan ook niet zo boeiend vinden midden in de nacht, hier roept ze gelukkig altijd papa ! Maar hier is het niet altijd de maan ook moet ze regelmatig plassen of komt ze papa een kusje geven en gaat dan weer slapen. Volgens ons ook wel gewoon om te checken waar wij zijn en wat we doen.
gaat vanzelf over. Ze wil hier soms dit ook weten. Echt een vreemde fase, niet fijn voor ons. Hahaa. Ze gaat hier kijken of het rolgordijn van haar overbuurmeisje wel dicht is en of die slaapt :-s
haha, nou ja ik zeg nu nog steeds ,dat ik dit liever heb dan dat ik uren lang wakker ben voor onze zoon. maar toch...
Hier wordt het rolgordijn gestut met de pluche olifant. Kan ze vanuit bed naar buiten kijken Wel zo practsch want ik hoef er niet uit..
saskia> handig idee alleen de zon komt op aan haar kant en om haar nu om 5 uur al wakker te hebben.....
@sweetlakecity: rolgordijn is tot op de grond.. Dat scheelt wel. En ze weet inmiddels dat pap en mam om 6 uur graag nog even slapen