Probleem met USB-stick

Discussie in 'De lounge' gestart door JosjeM, 6 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Gisteren heb ik een termijn echo gehad en daar zijn geweldig mooie foto’s van. Echter omdat het printpapier op was heeft de echoscopiste ze op een USB gezet.

Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik kan er niks mee. Zowel op mijn macbook en mijn laptop van kantoor pakt ie de USB niet.

Op de windows laptop geeft ie aan dat de stick geformatteerd moet worden, maar dan ben ik alles kwijt. Dat wil ik absoluut niet!

Op mijn macbook krijg ik een melding dat de bestanden niet gelezen kunnen worden.

Nu baal ik natuurlijk als een stekker! Ik heb de echoscopiste al een berichtje gestuurd gisteren, maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

Wie heeft er een mogelijke oplossing voor mij? Is er een computer kenner op zp?:p

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Is het geen USB 2.0 stick en dat jij 3.0 poorten hebt oid?

3. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Het probleem is opgelost. Een vriend heeft de USB meegenomen en de echo’s zijn gered en in mijn bezit.❤️

Gewooniemand en Anouk2005 vinden dit leuk.
  4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Gelukkig!! Wat was het probleem nu?

5. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Poeh, ik weet niet of ik het goed zeg hoor. Er ontbrak iets waardoor het bestand niet geopend/gelezen kon worden. Het gaat mij de pet in ieder geval te boven haha :p

Anouk2005 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina