Ik en me vriend gingen behang komen voor de baby kamer en we liepen na de bus en opeens uit het niets viel ik... Ik was niet dissie of zo iets en struikelde ook niet over me voeten of over een tegel en had genoeg gegeten.... En opeens viel ik en kon me nog net een kwartslag draaien voordat ik de grond raakte anders was ik vol op me buik beland maar nu is het de zeikant.... Me handen zijn kapot en me knie ook me kleding daar in tegen is heel gebleven.... maar had geen pijn aan me buik toen ik viel enigste wat pijn deed was me knie....want ik heb gelijk toen ik ook viel me arm bij me buik gehouden zodat me arm de grond raakte en niet me buik... maar ooh wat baal ik ik kon wel janken niet van de pijn maar gewoon van de schrik en de zwangerschap... zouden jullie na zo val de verlos bellen of ff wachten nog...
Ik zou even bellen, al is het alleen maar om jezelf even gerust te stellen dat met de baby alles in orde is! Succes!
ja ik zou ook direct bellen, al is het maar om te horen dat ik me geen zorgen hoef te maken! Oh, ik schrik helemaal met je mee hier Zou me ook geen raad weten als ik zou vallen!!
Jee meid, wat zul he geschrokken zijn zeg. Gewoon bellen hoor als je je ongerust maakt. Die van mij zeggen dat ik altijd mag bellen wanneer ik ergens mee zit dus gewoon doen als jou dat wat rust geeft. Gelukkig is de baby goed beschermt hoor door jouw buik. Sterkte en ik hoop niet dat je morgen spierpijn zult hebben ofzo.
ja wij schrokken ook heel erg... maar ik ben zo blij dat ik me nog een kwart slag kon draaien anders was ik echt vol op me buik beland en ik denk zelf dat dat meer de schrok is geweest dan de zeikant... ik ben gelukkig ook niet 1 van de slankste dus heb wel een laagje vet maar toch... ik zal zo voor de zekerheid welff bellen idd... anders slaap ik vannacht niet denk ik...
Ik zou ook even bellen, misschien zegt ze kom even langs en dan zie je je kindje en ben je helemaal gerustgesteld.
ben niet echt bang dat er wat met de kleine is meer dat ik ook last heb van bandenpijn en was gister toevallig nog na de verlos geweest en moes rustig aan doen want het kon omzetten in weeen en daar ben ik nu het meeste bang voor omdat het toch wel ene klapje gehad heeft..... maar ga zo ff bellen me vriend zit ff aan de tel die is zo klaar dus...
Jouw kindje zit veilig in je buik en kan echt wel tegen een stootje! Het vruchtwater vangt die klap gewoon op. Ik denk dus dat het prima gaat met je baby. Ik zou wel even bellen, zodat de verloskundige je gerust kan stellen. Beter een keer te veel gebeld dan te weinig.
Ik zou even bellen ter geruststelling en ook zodat ze 't in je kaart kunnen schrijven. Als je de kleine nog goed voelt bewegen, je hebt geen bloedverlies of harde buiken is er ws niets aan de hand maar de verloskundige kan je dit beter vertellen!
ik zit echt in me hoofd met die weeen... ben zo bang dat die straks gaan beginnen door die klap... maar dan denk ik ook weer vna ja bij de 20 weken echo kon je mee doen aan zo onder zoek ik heb daar maar de helf aan mee gedaan ze mochten alleen me baarmoederwand meten en die was vrij dik om zo maar te zeggen dus op vroeg geboorte hoefde wij al niet te rekenen maar nu na die klap ben ik er toch wel een beetje bang voor...
heb de verlos gebeld en die maak zich niet erg zorgen over me bandenpijn wel moet ik het in de gate houden... en toen ik haar net aan de tel had voelde ik de kleine weer aardig schroppen dus die leef nog om het maar zo te zeggen...
Gelukkig voelde je de kleine schoppen! Nee kan me voorstellen dat je zorgen maakt in combinatie met dat weeën verhaal. Even in de gaten houden of je niet te veel harde buiken krijgt.
das het probleem meer als de helf van de dag heb ik harde buiken en daarom is die bandenpijn nu gevaarlijk bij mij mag wel zo stefigheids band gaan halen voor de buik maar mag hem niet de hele dag dragen dus dan heb ik er niets aan... als ik laat maar zeggen 100 % gewoon doe en rust hou heb ik 60 a 65% last van harde buiken...vandaar dat ik me daar het meeste zorgen om maakte
Oei wat schrikken meid, gelukkig voel je je kleine goed! Ik heb bij 37,5 week gehad dat ik bijna van de trap viel, me opvimg en vervolgens de leuning hard in mn zij kreeg.. Naar de poli gebeld en die zeiden dat ik ctg mocht komen maken of af kon wachten of de kleine nog goed zou bewegen, gelukkig ging hij dat laatste doen... Bij zoiets kan je beter te vaak bellen dan te weinig!