Voor het eerst kolven, help!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Femke11, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hoop dat jullie me even op gang kunnen helpen. Onze meid is nu bijna 14 dagen oud en ik geef volledige bv. Gaat super, maar ik wil ook beginnen met kolven, zodat ik haar kan laten wennen aan de fles zodat ze straks als ik ga weken bv uit fles kan krijgen. Nu heb ik de Medela Symphony gehuurd, maar ik heb geen idee hoe kolven werkt en ik kan het eigenlijk ook niet goed vinden op internet. Kunnen jullie me helpen?
    Hoe lang na de voeding kan ik het beste kolven?
    Hoe vaak per dag?
    Hoeveel opbrengst kan ik verwachten?

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    hoi,

je kunt na de voedingen kolven, maar ook tussen 2 voedingen door.
    het verhoogt vanzelfsprekend wel je productie.
    Ik heb sinds 2 dagen nu lekschalen deze gebruik je tijdens het voeden, het melk wat dat normaal wegloopt in de compressen vang je op die manier op, zo krijg je ook een stukje voorraad zonder dat je de productie extra stimuleert.
    Verwacht niet direct flessen vol, als je er relaxed mee om gaat dan gaat het zeker lukken. Succes.

***Mocht je een kolf willen kopen, ik heb de mijne vandaag net te koop gezet bij te koop aangeboden.***

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Pcootje!

4. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    kijk eens op borstvoeding.com

je kan elke 2 uur kolven. in principe eerst op de toeschietreflex knop en als je het dan voelt toeschieten zet je de knop om. En dna kan het feest beginnen!

Deel Deze Pagina