Goed meid dat je erover gepraat hebt! Om wat je man gezegd hebt dat als het zo door was gegaan een punt achter de relatie te zetten vindt ik een beetje té. Het lijkt mij dat de liefde toch zwaarder telt als seks... en hij had er ook over kunnen beginnen lijkt mij!? Goed dat jullie daar naar toe gaan, het eerste wat je man te horen zal krijgen dat het van jou af moet komen en niet meer van hem. Misschien kun je hem daar alvast op voor bereiden Je hebt zoveel manieren om je seksleven interresant te houden , maar ik denk dat dit vast loopt op het punt, omdat je man zo graag wilt en jou eigenlijk de tijd en de rust niet gunt om de ''seksualiteit'' op te laten bouwen tot je echt kei geil bent en zijn kleren wel van z'n lijf wil scheuren, omdat je het een hele tijd niet gehad hebt. Maar ja, als je 1 keer met tegen zin met hem in bed bent gegaan ga je de volgende keren ook met grote tegen zin met hem naar bed, omdat je dan een negatieve ervaring hebt daarmee en dat blijft meestal toch in je achter hoofd hangen.
Oh meis, daar is echt helemaal niets van waar joh! Diegene die hem uitlachen of de grootste mond zouden hebben wat sex betreft hebben nog minder sex dan jullie Degene die juist niet zo veel over hun sexleven loslaten en niet meedoen aan zulke 'grapjes' zijn diegene die vaak redelijk tevreden zijn
haha de meeste mannen hebben het vaak niet over de juiste aantallen hoor hahahaha stelletjes opscheppers...
Ik denk inderdaad dat ik eerst even de rust terug moet vinden en dat we dan moeten gaan praten met een seksuologe. Dan sta ik er denk ik ook meer open voor. Vandaag heeft hij iig geen 1 opmerking over seks gemaakt dus dat is in ieder geval al iets! Ja ik had ook al zo iets van joh volgens mij is dat gewoon groot spraak van die gasten,want kan me niet voorstellen dat die vrouwen zo vaak zin hebben
Hij hoeft toch helemaal niet over zijn werk te praten over zijn sexleven en hoe vaak hij het wel of niet doet? Wat gaan zijn collega's dat aan? Bovendien: ik zou het niet eens fijn vinden als mijn man het had over ons sexleven op zijn werk.
Naja, veel succes dan maar. Ik zeg je wel... het is vooral veel geven zo wel als voor je man, maar ook van jou. En als jullie alle twee geven krijg je er een hoop voor terug. Succes! Al een afspraak gemaakt trouwens?
Zeker niet, maar voor mannen en vrouwen ( ook niet allemaal ) is dat toch een onderdeel van je relatie met iemand. Ik vind dat de mogelijkheid en de lust er nog steeds zou moeten zijn, wil niet zeggen dat je per se seks moet hebben maar wel dat je er nog zin in hebt ... Het zal na verloop in je relatie echt wel afnemen de lust erna, en naar mate dat je ouder wordt ook en als je kinderen hebt vast ook wel. Maar als je er niet eens zo goed over praat of kan praten dan kan dat best een groot obstakel zijn in je relatie , omdat je elkaar dan op een gegeven moment niet meer begrijpt lijkt mij.. Ik kan heel goed praten met mijn vriend over ons seksleven ook als er iets mis is of als iets niet gebeurd naar wens ofzo. En als je dat niet hebt in een relatie ( lijkt dat voor mij ) toch een grote muur.
een relatie bestaat toch ook uit sex hoor. ik zeg altijd als je goede sex hebt maar niet kunt praten met elkaar blijft een relatie niet duren maar omgekeerd toch ook. het één kan niet zonder het ander vind ik. nu voor sommige is 2x/maand sex voldoende en voor andere niet. dit is persoonlijk maar als er een probleem is op sexueel vlak moet je er toch over kunnen praten want anders vrees ik toch dat de relatie geen lang leven beschoren is.
Dus als blijkt dat je nooit meer seks kan hebben (door ziekte, of beschadigingen van vroeger) zou jij geen relatie met iemand kunnen hebben, jemig dat klinkt wel redelijk oppervlakkig vind ik. Ik ben er voor mijn man in goede EN slechte tijden en met of zonder seks hoor, ik zal altijd bij hem blijven ik heb zelf ook nog handen mocht ik echt hoge nood hebben...
er bestaan nog andere manieren van sex hebben dan alleen door penetratie hoor en kijk je kan iemand héél graag zien maar sex is nu eenmaal een onderdeel van je relatie hoor
We hebben nog geen afspraak gemaakt dat ga ik a.s maandag meteen doen. Ik ben het er wel mee eens dat seks bij een relatie hoort. Dat betekend niet meteen dat je elke dan seks moet hebben, maar seks is ook een vorm van intiemieteit en ik denk dat je in een relatie niet zonder intiemieteit kunt. Dat is ook een vorm van affectie naar elkaar toe. Daarom zat ik er zo erg mee en wilde ik het graag oplossen. Gelukkig heeft mijn man alles laten bezinken en kunnen we er nu wel goed overpraten. Dit weekend hebben we even tijd samen omdat onze dochter dan even naar opa en oma gaat dus kunnen we wat uitgebreider praten.