Maar ik denk alweer te veel na over de oplossingen en of alles wel haalbaar is . M'n werkgever is er ook nog
Dat zou ik met je eigen fysio overleggen wat zinvol is. Weet niet precies wat er speelt in je voet dus kan dat niet beoordelen vanaf hier of het zinvol is om een orthopeed te zien. Wellicht kan die ook niks doen en is het een kwestie van veel geduld.... Daarbij heb je daarvoor wel een verwijzing van je huisarts nodig om daarheen te kunnen en mogelijk krijg je te maken met een wachttijd van een aantal weken minimaal. Dus of je daar wat mee opschiet is de vraag... Zal idd een traject worden van minimaal een aantal maanden, dus volg de adviezen goed op qua rust en belasting. En misschien kijken voor een trippelstoel/stakruk oid zodat je in huis wat mobieler bent?
Bij de orthopeed hier kan je altijd snel terecht als het spoed is, zoals bij TS (dat kan niet een paar weken wachten). Mijn man is op een woensdag naar de huisarts geweest, maandag kon hij terecht bij de orthopeed, de huisarts heeft toen gebeld want dat vond de huisarts te lang duren, toen kon mijn man vrijdag terecht.
Iemand heeft mij verteld dat er meer mis kan zijn met de voet dan wat de fysio op een echo kan zien. Met name omdat ik er na 3 weken nog niet op kan staan . Dus vanuit die gedachten gang denk ik aan de orthopeed. Nu weet ik een goede orthopeed zonder wachttijd. Dus dan is het alleen maar een kwestie van een verwijzing aanvragen bij de huisarts. Ik zal het eens overleggen met de fysio wat zinvol is
Dan zou ik overleggen met je werkgever of het wel echt nuttig is dat je gaat werken . Of anders 2 dagen van 4 uur.
Bedankt voor al jullie lieve reacties . Het heeft me echt gelopen de zaak op te helderen en ik voel me gelijk een stuk rustiger. Ik laat nog wel weten hoe het is afgelopen allemaal
Zijn er überhaupt röntgenfoto's gemaakt? Anders zou ik dat eerst eens vragen aan de huisarts... En mazzel als er geen wachttijd is. Ik ken helaas ook andere ervaringen. Ook bij iemand die door de pijn niet meer kon lopen en rolstoelafhankelijk werd (kruklopen was geen optie) en zelfs al morfine kreeg moest helaas lang wachten... Beterschap!
Het zal aan het ziektebeeld liggen wanneer het spoed is. Mijn man had heftige rugpijn, af en toe hoge koorts en verhoogde ontstekingswaarden. Dat kan je niet laten wachten. Na de mri mocht hij meteen aan het antibiotica infuus voor 6 weken
Afgesproken dat ik 2 x 6 uur kan komen op de donderdag en de zaterdag. Dus kan nu naar huis aangezien ik maar 1 keer per week vervoer nodig heb en oppas voor mijn zoontje dan. (Man is zaterdags thuis )