thijs slaapt op kdv in een lutjepotje, ik noem het een konijnenhok, omdat het er hetzelfde uitziet. hij slaapt er iig prima in, leidsters moeten hem vaak wakker maken voor de fles. voor de mensen die niet weten wat een lutjepotje is, is dus een hokje met open slaande deuren die buiten staan, kinderen kunnen er in weer en wind in slapen. heb er wel voor moeten tekenen trouwens.
Ik ken 't wel, maar hier op 't kdv hebben ze zoiets helaas niet (volgens mij wordt 't vooral in 't Noorden gebruikt toch?). Mij lijkt het ideaal, Milan slaapt buiten ook altijd veel fijner dan binnen, wij hebben dus wel eens gekeken om zoiets te kopen/maken voor bij ons thuis. Maar uiteindelijk is dat er niet meer van gekomen. We lieten 'm wel vaak in z'n campingbedje buiten slapen. Maare, had je verder nog een vraag of was dit gewoon iets wat je even wilde delen?
Wij hebben ook een lutjepotje en op het kdv hebben ze er ook een aantal. Ideaal. De meeste kleintjes slapen er heerlijk in
Oh dat wil ik ook! L. sliep op het KDV vaak heel lekker buiten in de wandelwagen, maar ze is nu al 16 maanden....tot hoe lang kan het en waar kun je het krijgen?
Ja dit dacht ik ook. Maar volgens mij is een travel cot ook zoiets of niet? Niet een konijnenhok maar ook goed afgeschermd. Bekijk bijlage 86117
Een travel cot is wel anders. Ligt op de grond dus als het wat kouder is kan je kindje er niet in. Sowieso niet geschikt voor als het frisser is of (licht) regent. Lutjepotje kan je altijd laten staan, is een stevig ding. En als het juist wat warmer is, is zo'n travel cot ook weer vrij warm in vergelijking met een lutjepotje. Wat ook fijn is aan een lutjepotje is dat hij hoog staat, dus een kind of hond kan er niet bovenop springen. Hij ligt gewoon veilig. Tot zover mijn betoog
Toeval, ik zie net dat mijn vriend in de tuin is om die van ons weer in elkaar te zetten (hij is alleen niet zo handig, zal hem ff helpen)
Volgens mij kan je kindje er heel lang in slapen, zo lang hij wil en past denk ik. Wij hebben hem op marktplaats gekocht, moet je maar es zoeken, staan vast wel een paar. Je kan ze ook huren. Geloof via lutjepotje.nl maar ik vond dat vrij prijzig.
Hij maakt ze nieuw: Marktplaats.nl > Babyhuisje voor buiten (lutjepot) - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's Je moet op mp wel zoeken op 'babyhuisje', dan krijg je meer aanbod dan bij 'lutjepotje'.
Maare, had je verder nog een vraag of was dit gewoon iets wat je even wilde delen?[/QUOTE] ik was/ben benieuwd of andere moeders het kennen, ervaring mee hebben en of het ook op andere kdv's wordt gebruikt. bij ons pas sinds een paar jaar, sophie heeft er niet in gelegen.
Wow, zit er serieus over te denken om er eentje aan te schaffen....L. slaapt nu wel een stuk minder, maar we zijn bezig voor een tweede en die kan er dan ook lekker in. Wij zijn zowieso van het slapen met frisse lucht, ze sliep veel buiten toen ze klein was, en we hebben altijd de ramen in de slaapkamers open, hoe koud het ook is buiten.
ik snap eerlijk gezegd het nut niet helemaal? Buiten slapen kan toch ook in een camping bedje? Of zie ik iets over het hoofd?
Ideaal ding lijkt me, hier op het kdv hebben ze ze ook. Hoop dat J. er ook in gaat slapen straks (hij gaat nog maar net heen). Ik zou er ook wel één voor in de tuin willen, maar we hebben helaas geen plek om het in de winter op te ruimen.
hihi ,nou mijn dochter is geboren toen het vroor en dan is zo'n campingbedje wat van boven open is wel koud hoor. Toen ze klein was legde ik haar ik de bak buiten te slapen.
't KDV waar Gijs heen gaat hebben ze geen konijnehokken om in te slapen... Lijkt wel wat op scheepsbedden ( kooi ) met een hekwerk ervoor zodat ze er niet uit rollen...
Voor de liefhebber, heb nog wel en konijnenhok over hoor! Wel even schoonmaken, stinkt een beetje (erg!).
Ik vind dat heel stoer. Ik had er al eens over gelezen. Als ie niet op de toch ligt en droog en niet te warm of te koud, is het prima en zelfs heel gezond, lekker in de buitenlucht!