Waar etagere te koop? Ook bij de Action?

Discussion in 'De lounge' started by hanna76, May 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Hallo,

Weet iemand of de Action ook etageres heeft? Met 2 lagen? Ik heb er namelijk met spoed eentje nodig. En ik wil graag liever geen doorzichtige/glazen hebben - die ze bij de Xenos hebben.
    Of de blokker misschien? En hoe zien ze er dan uit?

Wie weet dus waar ik een etagere kan kopen zodat ik niet langs heel veel winkels hoef te fietsen. Daar heb ik de tijd namelijk niet (meer) voor. ;)

Groetjes,
    Hanna

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Ik heb vorig jaar een houten bij de Action gehaald!

3. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Handig als ik eerst t bericht lees.. haha

Volgens mij heeft de action ze momenteel idd ook.. weet alleen niet hoe ze er uit zien.. maar staat me iets van bij dat ik ze gezien heb laatst

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Action heeft ze zeker. Ik heb er pas eentje gekocht met 2 verdiepingen.

5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Hebben ze ook niet-houten?

6. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

Aug 1, 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag hier laatst eentje met een heel vrolijk design. (Bij de Xenos ook met cupcakesdesign.)

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

sorry antwoord even. Zeker. Ik heb een niet houten

8. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Action heeft ze; 2 soorten hier. 1 zilveren in ronde vorm en hartjes vorm en een soort aardwerk/porselein wit met zwarte en zilveren versiersels.

9. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Hema heeft ze ook!

10. meles

meles Actief lid

Aug 6, 2008
    122
    2
    18
    Ik heb allemaal spulletjes bij de action gekocht en zelf een etagere gemaakt. Misschien dat dat een idee is voor je. Ik zal even een foto toevoegen. Ik was voor beide etagere's net 5,50 euro kwijt.....

Attached Files:

11. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,032
    2,895
    113
    't Gezellige Brabant
    Bij Blokker hebben ze momenteel leuke met een printje. Moet je wel van houden natuurlijk. Ik maak ze zelf met bordjes van Blond Amsterdam. Ik koop dan een goedkoopje voor de onderdeeltjes en gooi de bordjes daarvan weg. Action heeft momenteel een goedkope, maar heeft wel doorzichtige bordjes. Dus als je creabea wil zijn, koop je er zo eentje en zoek je bordjes uit naar eigen smaak. Het is zo gedaan. Gaatje boren met een goed steenboortje, in elkaar zetten en klaar!

12. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Jaaaa, heb eentje gevonden bij de Blokker. Met print idd. Zo leuk. Thuisgekomen meteen getest. Zoonlief mocht alle koekjes uit de koektrommel erop leggen. En daarna gezellig 'koffie-drinken'. :)

Share This Page