Hallo, Weet iemand of de Action ook etageres heeft? Met 2 lagen? Ik heb er namelijk met spoed eentje nodig. En ik wil graag liever geen doorzichtige/glazen hebben - die ze bij de Xenos hebben. Of de blokker misschien? En hoe zien ze er dan uit? Wie weet dus waar ik een etagere kan kopen zodat ik niet langs heel veel winkels hoef te fietsen. Daar heb ik de tijd namelijk niet (meer) voor. Groetjes, Hanna
Handig als ik eerst t bericht lees.. haha Volgens mij heeft de action ze momenteel idd ook.. weet alleen niet hoe ze er uit zien.. maar staat me iets van bij dat ik ze gezien heb laatst
Action heeft ze; 2 soorten hier. 1 zilveren in ronde vorm en hartjes vorm en een soort aardwerk/porselein wit met zwarte en zilveren versiersels.
Ik heb allemaal spulletjes bij de action gekocht en zelf een etagere gemaakt. Misschien dat dat een idee is voor je. Ik zal even een foto toevoegen. Ik was voor beide etagere's net 5,50 euro kwijt.....
Bij Blokker hebben ze momenteel leuke met een printje. Moet je wel van houden natuurlijk. Ik maak ze zelf met bordjes van Blond Amsterdam. Ik koop dan een goedkoopje voor de onderdeeltjes en gooi de bordjes daarvan weg. Action heeft momenteel een goedkope, maar heeft wel doorzichtige bordjes. Dus als je creabea wil zijn, koop je er zo eentje en zoek je bordjes uit naar eigen smaak. Het is zo gedaan. Gaatje boren met een goed steenboortje, in elkaar zetten en klaar!
Jaaaa, heb eentje gevonden bij de Blokker. Met print idd. Zo leuk. Thuisgekomen meteen getest. Zoonlief mocht alle koekjes uit de koektrommel erop leggen. En daarna gezellig 'koffie-drinken'.