Probleem rits bugaboo help?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door vruchtje24, 15 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier probleempje met de Bugaboo. Nog meer mensen die Bugaboo hebben. Het wiegdekje wat je op de reiswieg ritst loopt op einde vast. Rits van dekentje is ook korter dan die van de reiswieg zou het daar aan liggen? Weten namelijk niet of het aan rits van reiswieg ligt of aan rits van wiegdekje pfffff. Morgen maar terug naar winkel. Baal hier zo van want zonder kinderwagen kan je niet. Hoop dan maar dat ze iets anders bestellen en wij tot dan deze mogen behouden.

gr vruchtje

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bekend probleem. Is makkelijk op te lossen. De basis van de bak zit dan te strak of scheef. Als je het klitteband aan de rand los maakt, zodat de spanning er af is. Nu kun je het dekje als het goed is erin ritsen. Daarna kun je het klitteband weer vast maken.

Als dat niet werkt, dan is er iets met de rits aan de hand. Op bugaboo heb je 2 jr garantie, dus gewoon terug gaan dan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Bugaboo stuurt dan een nieuwe bekleding op, maar meestal is het op te lossen door boven genoemde omschrijving die ik gegeven heb.

Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uit gelegd?
    Lukt het niet dan geef je maar weer een gil. ;)

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Jewe,

allereerst super lief dat je meedenkt! Wordt hier nerveus van namelijk. Je hebt het toch binnenkort nodig.

Dat hebben we geprobeerd. Althans we hebben die hele bak eraf gehaald en dan is de spannen er toch af zoals jij bedoelt? Toen deed de rits het helaas nog steeds niet. Ik hoop gewoon dat het aan het dekje ligt en niet aan de rits van de reiswieg want zo een dekje is denk ik sneller besteld.

Wat ik wel ontdekte net is dat de rits van het dekje korter is dan die van reiswieg misschien dat daar aan ligt? Heb jij bugaboo? Zo ja wil jij kijken of jou rits van dekje even lang is als van reisweig?

1000 x dank.

gr vruchtje

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik heb zelf de bugaboo niet, maar werk in een baby speciaalzaak en daar hebben we het probleem al vaker aan de hand gehad. Meestal was het op te lossen door eerst het dekje erin te ritsen en daarna de buitenrand pas vast te zetten met het klitteband. Maar dat heb je al geprobeerd. Ik zou met de wagen terug gaan naar de winkel en laten proberen of het met een ander dekje wel lukt of niet. Dan weet je gelijk of het aan het dekje ligt of aan de basis. Zit niks anders op ben ik bang. Bugaboo is altijd wel heel snel hoor met de klachten afhandeling. Ze sturen het vaak dezelfde dag nog op.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oké thanks voor je antwoord. Maar ik vind het alweer vervelend dat ze het gaan opsturen want dan heb ik dus niets in huis. Stel dat ik nu al baby had gehad dan zou ik niet eens mijn wagen kunnen gebruiken. Zou ik dit niet gewoon kunnen behouden totdat het goede binnen is. Wij vermoeden trouwens wel dat het aan dekje ligt. En je zegt dat bugaboo snel is met klachten maar hoeveel weken moet ik dan ongeveer denken? Morgen maar terug naar de winkel

gr vruchtje

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Meestal heb je het over een week weer terug. max 2 weken. Je kunt je wagen gewoon weer mee naar huis nemen. Ze sturen het onderdeel op en als hhet binnen is dan neem je het dekje of basis( ligt er natuurlijk aan wat er niet goed was) mee en ruil je het om. Zo doen wij het meestal.

Heb je je kinderwagen in een doos thuis gekregen? Bij ons zetten we hem in de winkel al in elkaar als de klant hem op komt halen. Dan zien we van te voren al of hij helemaal goed is en kunnen we het nog oplossen voordat de klant hem komt halen.

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja we hebben hem in een doos gekregen. Wel service hoe jullie dat doen in de winkel. Net toch nog eens gedaan wat jij zegt met die klitteband gaat ietjes beter maar je ziet gewoon echt dat er tandjes van rits niet goed zijn. En denk dan maar zo ga liever nu terug (nu de baby er nog niet is) dan als de baby er wel is. Maar als ik het goed begrijp behoudt je de spullen gewoon totdat het vervangende binnen is? Althans bij jullie in winkel?

gr vruchtje

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Bij ons mag je het gewoon bij je houden totdat het onderdeel binnen is. Misschien hebben ze het winddekje wel op voorraad en kunnen ze je gelijk een nieuw dekje geven. Dat doen wij als we het op voorraad hebben en dan bestellen we een nieuwe voor onze eigen voorraad. Wij proberen altijd om zo snel mogelijk een klacht op te lossen, want dat is alleen maar beter voor de klant en beter voor de naam van de winkel. Ik denk dat ze vast ook niet moeilijk zullen doen bij de winkel waar je je wagen hebt gekocht.

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Nee we hebben hem trouwens bij Gardo gekocht. Maar ontzettend bedankt hoor voor je hulp ben toch iets gerustgesteld. Zag mezelf al helemaal met een probleem zitten zonder kinderwagen. En tja wie weet komt de baby pas over een maand wat maak ik me dan druk........hormonen hé.

Zie aan je banner dat jullie ook voor een beebje bezig zijn? Leuk hoor en de 1e. Welterusten alvast!

x vruchtje

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja druk bezig voor 1e kindje! Krijg je er van als je in een baby winkel werkt, dan begint het op een gegeven moment toch wel te kriebelen tussen al dat leuke babyspul. ;)

Goede keus trouwens die Bugaboo! Die zou ik zelf ook nemen. Succes met de kinderwagen. Komt helemaal goed. Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakte, maar is nergens voor nodig. Komt helemaal goed dat weet ik zeker!

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Meid ik ga voor jullie duimen dat het snel raak is. En wat zal jij lekker kunnen shoppen met wat korting :) :).

Misschien niet belangrijk maar laat het je nog wel even weten van de week hoe het is afgelopen.

x vruchtje en pb mij even als je zwanger bent :)

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Dank je wel dat je voor me duimt. Lief van je.

Groetjes Jewe

13. Sokje

Sokje Actief lid

9 sep 2008
    217
    0
    0
    Geen ervaring met een dekje wat er niet goed op wil. Wel met de service van Bugaboo en die is goed!
    Wij hadden een probleem met het verstellen van de zitinzet. Hij klikte niet meer vast.
    Na een mailtje hebben ze een nieuw onderdeel opgestuurd wat we zelf heel makkelijk konden vervangen.
    Hopelijk is het bij jou ook zo vlot opgelost!
    En eventueel kan je de wagen wel gebruiken zonder dekje toch? Eventueel extra dekentje erover. Zou me er niet te druk over maken.
    Ik vind het een heerlijke wagen trouwens!

14. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Hier ook een bugaboo. Ken het probleem niet, maar ik kan zeggen dat de service van Bugaboo zeer goed is. Bij mij gingen de wielen langs het frame wanneer hij was ingeklapt. Hierdoor was het frame behoorlijk gekrast, vond dit toch een beetje zonde en toen ik in de winkel was voor iets anders heb ik het gezegd. Kreeg zo zonder probleem een heel nieuw onderstel! Echt super!

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Fijn zeg al die positieve verhalen over de service van Bugaboo :)

16. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    mmhebben wij ook last van, wij kregen als antwoord:tja dat krijg je bij gebruik.is slijtage.... :cry: was antwoord van bugaboo zelf....verder zijn ze altijd top met service!

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hier moet je geen genoegen mee nemen hoor. Dit moet niet kunnen! Je hebt 2 jr garantie. En garantie is garantie! Weet dat ze aan de telefoon niet al te aardig zijn, maar je moet gewoon zeggen dat je het gemaakt wil hebben. En aangezien bugaboo geen werkplaats heeft krijg je altijd een nieuw onderdeel. Anders even terug gaan naar de winkel waar je hem heb gekocht, zodat zei met bugaboo contact kunnen maken.

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik wil even laten weten dat het probleem opgelost is. Er wordt andere besteld en tot die tijd mogen wij deze behouden. Zijn daar heel blij mee want hij is nog niet stuk, maar zijn bang dat hij stuk gaat als hij straks vaak wordt gebruikt.

Jewe: nogmaals bedankt hé voor je hulp!

Gr vruchtje

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Tuurlijk graag gedaan, ben blij dat het opgelost is. Weer een zorg minder.

20. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Wij hebben hem gekocht van een failliete babyzaak.....dus alles moet via bugaboo zelf..........

Deel Deze Pagina