babykleertjes "verstopt" houden

Discussion in 'De babyuitzet' started by Annemarie76, Mar 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb nu 2 pakjes gekocht voor uk, die ik eigenlijk even voor onszelf wil houden.. Ik bedoel.. je kunt er zo aan zien of je een jongen of meisje krijgen dat ik ze nog niet in de kast wil neerleggen, waneer de kamer ingericht kan worden..

Hoe kan ik deze kleertjes het beste even bewaren tot de familie t huis ( we gaan naar een nieuwbouwwoning) gezien heeft en we op bepaald moment kunnen zeggen.. De babykamer is "op slot" tot ukkie er zelf in kan..

2. Sokje

Sokje Actief lid

Sep 9, 2008
    217
    0
    0
    In een plastic zak? Of in een doos bewaren.
    Als je de kast enzo al hebt staan zou je ook nog de kleertjes in de kast kunnen leggen afgedekt met een hydrofiele luier. Ik moet zeggen dat ik zo'n bijdehandte schoonmoeder had die gelijk de kast opentrok. Dus het lijkt me slim om het wel ergens in of onder te leggen,

3. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

Nov 4, 2008
    638
    0
    0
    In je eigen kledingkast leggen?

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Onze familie weet ook niet wat het gaat worden... En ook wij gaan nog een verhuizing tegemoet! Onze familie woont wel wat verder weg, zodat ze niet echt heel vaak over de vloer komen. Maar morgen bijvoorbeeld komt mijn schoonmoeder in huis als wij zijn werken, dan helpt ze ons met poetsen en doet mijn schoonvader wat schilderwerk. Ik stop de spulletjes die laten zien wat het wordt weg in een doos die dichtgetaped wordt! M'n schoonmoeder zit namelijk ook wel in kasten enzo om dingen weg te leggen. Mijn vriend had al het geniale plan om een hangslot op de kast te hangen haha, ziet er lekker dramatisch uit :(

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Dat van dat slot op de kast vind ik wel een hele goede tip.. Dan kan ik wel alles al klaar leggen..

De verhuizing komt hier ook nog.. Hoop voor die tijd zelf dat babyspul aan de kant te hebben. Maar als ik tegen mijn ouders zeg "dat spul doe ik zelf wel " en dan wijzend naar alles wat voor ukkie, dan respecteren ze dat wel..

6. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,042
    1,860
    113
    Provincie Groningen
    Onze babykamer is roze, dus was het overduidelijk dat wij een meisje zouden krijgen.
    Mijn moeder had ik wel verteld dat we een meisje zouden krijgen.
    Voor de rest bleef de babykamer dicht, daar mochten ze dus niet komen.

7. ik heb het in twee plastic zakken over elkaar in onze kledingkast aan een klerenhanger tssen de overhemden gehangen.
    Ik heb ook zo'n nieuwschierige schoonmoeder waarvan ik eigenlijk zeker weet dat ze tijdens onze vakantie is gaan kijken...

8. Angelie

Angelie Bekend lid

Oct 21, 2008
    607
    0
    0
    Onze babykamer is redelijk neutraal, dus die mogen mensen wel zien. Ik zeg dan altijd van te voren: maar niet in de kasten zitten!

En daar houdt iedereen zich netjes aan.

9. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Ik zei ook altijd niet in de kasten en je hebt er altijd bij die ze gelijk open trekken. Wij hebben dus tyribs (weet niet hoe je het schrijft haha) op de gedeeltes gedaan waar de kleertjes lagen jammer dat het moest maar het hielp wel! suc-6 ermee!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Meen je dat nou?
    Jeetje wat erg zeg!
    Zou meteen mn sleutel terugvragen...

Ik zou de kleertjes en spulletjes die nog niet gezien mogen worden in je eigen kledingkast neerleggen.
    Mensen zijn nogal nieuwschierig, dus als ze iets in de babies kast zien liggen zullen ze het misschien pakken om te bekijken.

Succes met verhuizen!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    wij leggen het straks gewoon in de kast als we de meubeltjes binnen hebben, en dan briefje op kastdeur plakken KEEP OUT!

Share This Page