Wanneer zijn jullie met de babykamer begonnen? en wanneer was het helemaal af? En hebben jullie een neutrale kleur gebruikt, of leuke kleurtjes? Ben benieuwd, twijfel zelf heel erg...
wij hebben de kinderkamer afgelopen weekend gekocht en in elkaar gezet, wel erg optijd hihi,,, alleen moeten we ze nog op de plaats zetten en de behang rand doen, we hebben gewoon de neutrale kleur bege en denk dat ik een combi gaan doen met appeltjes groen
Wij hadden onze meubeltjes voor de kinderkamer toen ik ongeveer 25 weken zwanger was. Het is niet zo'n grote kamer, dus kon jammer genoeg niet met allerlei kleurtjes aan de slag (turquoise wilde ik heel graag), want dan zou de kamer echt klein lijken. Dus heb met muurstickers van paars/rose bloemen alles een beetje opgesierd en de meubels zijn off-white.
Dit keer ben ik met 28 weken aan de babykamer begonnen en hij is bijna klaar. We hebben voor roze en een beetje blauwe bloemen gekozen want we weten wat het word. Bij mijn dochter heb ik geen iedee meer wanneer we begonnen zijn eigenlijk. De kleur van haar kamer was toen neutraal omdat we het geslacht niet wisten.
Wij zijn ongeveer begonnen met week 24 rond die tijd kregen wij ook de meubels en rond week 28 waren we klaar.
wij hebben 3weken geleden meubels besteld en krijgen we a.s maandag binnen. 1.5week geleden muur in kamer nieuw kleurtje gegeven en box afgelope weekend gekregen maar staat nog in garage van mijn vader. nog niet zo veel veranderingen in het huis hier dus
Bij ons komt de kinderkamer als ik 30 weken zwanger ben, maar als ik zo op de site lees ben ik aan de late kant...
Ik hoop dat wij in week 19 de babykamer binnenkrijgen en dan ook meteen klaar kunnen zetten.. Dat hangt even af van de vorderingen met behangen, trap beitsen en aansluitend vloerbedekking laten leggen.. Wij hebben een vrij neutrale kamer gekozen ( kamertje Arosa bij babydump) en cremebehang met bruinige beer en lichtblauw accent ( polar beer) van Kwantum, met daarbij een effen licht creme-bruinig behang.. Eerste kleertjes zijn ook allemaal neutraal van kleur maar heb gister een gekleurd pakje gekocht..
Wij gaan verhuizen als ik 29 weken zwanger ben, dus voor die tijd kan ik niet eens beginnen! We hebben inmiddels wel de babykamer uitgezocht en gaan die deze week bestellen (we zijn nog even op zoek geweest naar de laagste prijs omdat het een vrij prijzig kamertje is; nu hebben we hetzelfde kamertje gevonden voor 700-800 euro minder dan bij de eerste winkel!). Zie mijn album voor een foto van de meubeltjes. Als we 1 mei verhuizen, moet er ook nog op de hele bovenverdieping nieuwe vloerbedekking gelegd worden...en geschilderd. Maar mijn handige vader komt gelukkig helpen, die heeft dat zo gedaan. De kleuren houden we heel neutraal; wit met zilvergrijs/zilver. We weten wel dat het een meisje wordt, maar vinden neutrale kleuren rustiger en mooier. Ik kan er bij zo'n kamer altijd nog voor kiezen om de boel op te kleuren met bv felroze dingen (dekentje in bedje ofzo). Succes met je keuze, het heeft bij ons ook lang geduurd voor we eruit waren wat we wilden!
Ohja.. accessoires moeten we nog wel allemaal aanschaffen.. We hebben bijvoorbeeld nog geen lamp.. Wel een leuke gezien, met Pooh erop.. wat dan weer bij de bruine deken past..
Ik ben nog niet eens weer zwanger en ik weet het nu al, Mocht het weer lukken dan wordt het wit met groen. Met lammetjes en schaapjes.