hoihoi Wij zijn er vorig jaar ingeluisd door Kruidvat om hun zorgverzekering te nemen (ik weet het, eigen schuld moet je maar beter lezen ) en we willen dus echt nu over naar een andere. Maar welk! Ik ben al weken prijzen aan het vergelijken en wat je allemaal krijgt maar ik twijfel of ik wel goed kies na de grove fout van vorige jaar . Anderzorg komt als goedkoopste uit de bus maar ik vraag me af of dat wel een goede is. Ik vind hun website een beetje vaag. Iemand tips over een goede maar wel goedkope zorgzekering? Die krengen kosten me een derde van mijn maandsalaris!
Ik ben overgestapt van Univé naar Interpolis collectief via de rabobank. Ik had bij Univé het hoogste pakket qua aanvullende verzekering en tandarts verzekering, en ik zou dan in 2011 172 per maand moeten betalen. Nou ammenooitniet dat ik dat ga neertellen voor een zorgverzekering. Wij hebben ook prijsvergelijkingen gedaan, maar daar kwam bij ons interpolis uit. Ik zit in het 3 sterren pakket van de aanvullende verzekering en in het 3 sterren pakket voor de tandarts, aangezien ik een heeeeeel erg slecht gebit heb. Ik ga nu 133 betalen per maand, en daarvoor lever ik bijna NIETS in, in vergelijking met de verzekering van Univé. Ja ik lever 100 euro in op mijn tandarts verzekering. Ik vondt het ook heel moeilijk om een andere verzekeraar te vinden. Maar ik kies dan toch wel voor veilig, dus wel een bekende zorgverzekeraar. Als je al twijfel hebt bij die internetsite zou ik het al niet doen. Voor mijn zegt twijfel meer dan genoeg.
hoi K3lly, dank voor je reactie Ik heb even op Interpolis gekeken maar daar kun je alleen heen als je student bent of een Rabobank rekening hebt, en die heb ik niet Voor ons is het name belangrijk om de tandarts goed aangevuld te hebben en de zwangerschapszorg En voor de kleine natuurlijk Maar verder zoeken dan, maar wel bedankt!
Kijk eens op de site www.kiemer.nl das een zorgverzekering speciaal voor gezinnen! Ikzelf heb er geen ervaring mee maar twijfel ook om daar naartoe over te stappen.
Wij zitten met al onze verzekeringen bij Interpolis en bevalt prima. Heb een goede dekking etc. Kan ergens anders misschien wel iets goedkoper uit komen maar als je dan gaat vergelijken heb je misschien weer minder dekking van fysio, tandarts etc. Kregen ook korting omdat we alle verzekeringen bij hetzelfde hebben lopen.
Ik zit al een paar jaar bij Anderzorg. Inderdaad de goedkoopste en ik ben er super tevreden over! Ze zijn goed bereikbaar, reageren erg snel op email. Op die manier kan je ook heel veel regelen, dus zit je niet aan 'bellen tijdens kantooruren' vast. Ik blijf bij Anderzorg en manlief stapt waarschijnlijk ook over naar Anderzorg.
Ik zit bij CZ, ook erg goed, krijg snel reactie op mijn vragen en alles is duidelijk aangegeven.. Ben er erg blij mee..
DSW, sinds een jaar, een uitstekende zorgverzekering. Ik heb al heel wat vergoedingen gekregen. Zelfs op de aanvragen kregen ik binnen twee weken antwoord. Idd alles via email (kan ook via brieven), snel antwoord. Ik zat daarvoor bij CZ, als ik belde kreeg ik steeds een ander antwoord of werd steeds doorverwezen. Succes met het kiezen, het zal niet gemakkelijk zijn.
Vorig jaar zijn wij overgestapt naar OHRA en ik ben zo blij dat we die beslissing hebben genomen! Ontzettend tevreden over de dekking en ook zeer zeker over de service, bereikbaarheid en hulp!
Ik had altijd trias extra aavullen en tandarts extra werd 138 euro(uit mn hoofd) Nu heb ik hem veranderd naar gezin kost volgens mij 139 euro en krijg je veeeeeeel meer vergoed. Vooral rond het gebied van kraamzorg e.d.
Voorheen Delta Lloyd + aanvullend, en komend jaar gaan we voor Anderzorg, ook met aanvullende verzekering. ( Veeeel goedkoper! )
Zat bij Agis nu bij Ohra. Agis betaalde ik veeel per maand per 2011, comfortpolis en goedkope tandartsverzekering , en bij Ohra heb ik alleen de basis genomen en betaal 91 euro per maand.
Ik was bij VGZ met een Jong pakket verzekerd, zou per 01-01-2011 +/-128 euro gaan betalen. Overgestapt naar Anderzorg basis + extra + tand voor 120,- 2 x gechat met een medewerker, papieren netjes gehad, goede verhalen gehoord dus ben benieuwd....
Ik ben ook aan het twijfelen. Zit nu bij CZ en zou 141 euro gaan betalen (ik wil nl van mijn hoge eigen risico af). Ik zat te denken aan VGZ of Zilveren Kruis, omdat anderen niet altijd een contract hebben met de zorgleverancier (arts, ziekenhuis enz.)
Ik heb nou een zwaar probleem met de verzekering, ik had alles mooi netjes geregeld voor 2011 bij me huidige verzekeraar. En toen heb ik me bij menzis aangemeld 180 per maand omdat ze 1000 euro vergoeden voor ooglaser.Maarja ben nou zwanger en dan kunnen ze me niet laseren , mag niet i.v.m zwangerschap. Heb menzis enzo gebeld om af te zeggen, krijg ik alsnog een brief van hun dat ze mijn verzekering op gaan zeggen!? Heb meteen een klacht mail gestuurd dat ik niet bij hun wil komen. Pfff hoop dat ik alles nog kan terug zetten voor eind dec.
Ik ben al een aantal jaren verzekerd bij anderzorg. Ik heb er geen klachten over. Ben nu aan het kijken voor als ik zwanger zou raken hoe het dan geregeld is. Je moet wel een aantal dingen zelf betalen, maar dat betaal je bij een andere verzekering ook maar dan in je premie. Is net waar je voor kiest.
naar aanleiding van al die vragen over zorgverzekeringen heb ik daar net maar een artikel over geschreven , hierin staat waar je op moet letten en ook informatie over aanvullende verzekeringen. Zorgverzekering 2011; waar moet ik op letten? - Xead.nl