Hallo! \/ Heb mij hier toch maar even aangemeld! Met de hoop dat jullie me kunnen helpen! Wij zijn al 11 maanden aan het proberen zwanger te worden. ( 3 miskramen heel vroeg in zwangerschap) Ik ben nu ong. 7 maanden aan het temperaturen, en in geen van die maanden heb ik meegemaakt wat ik nu meemaak! Ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus, één dag na mijn NOD "ongesteld" geworden (1 dag rood 6 dagen bruin(sorry voor de details!) Op de dag van NOD negatief getest..... Maar nu nog steeds op dag 10 dus... >>>een hoge temp! Ik zit rond de 36.8 - 37.0 s'morgens zelfde tijd.... Terwijl hij normaal altijd! rond de 36.2-36.5 ligt. Ik heb op dag 5? nogmaals getest, maar opnieuw negatief. (ik zag wel iets heel lichts maar dat was het voordruklijntje naar mijn mening en als je (al) zo lang bezig bent... ik zie geloof ik iedere maand wel strepen :-k Maar mijn vraag dus aan jullie: - heeft het enig nut om nogmaals te testen? - bestaat de kans nog steeds dat ik zwanger ben? - kan je temp. ergens zo door beïnvloed worden? Verder behalve vermoeidheid en steekjes nergens last van.... :-s Ik hoop dat jullie mij van deze onzekerheid af kunnen helpen! Bedankt!
hmm, hogere temp kan duiden op zwangerschap idd, en ik heb bij de eerste ook pas heel laat een positieve test gehad... alleen de bloeding die je gehad hebt, wellicht een innesteling? ik zou ff langs de HA gaan of die ff bellen...
Morgen toch nog maar een keertje testen dan? En anders idd maar naar de HA! Anders gaat het wel heel moeilijk worden om mijn eisprong te spotten?
Ik zou even langs de huisarts gaan voor een bloedonderzoek Ik heb het in ieder geval nog nooit mee gemaakt, ben in 13 rondes zelfs nog nooit zwanger geweest. Maar mijn zus had ook 1 dag bloed en dacht dat dit haar menstruatie was, ze bleek toch gewoon zwanger te zijn
Even een update: Vanmorgen getest met Kruidvat (de dure =)) En ik zie een heel vaag plusje? ik zit nu op 11 dagen na NOD (met bloeding) Zo toch maar de dokter bellen, helaas niet eerder tijd dan woensdag om bloed te prikken! Ik voel me wel..... zwanger? Gisteravond misselijk, vanmorgen na koffie weer... Temp nog steeds hoog! Zie FF! Ik snap mn lichaam niet meer!
die dure vind ik niet betrouwbaar, heb hiermee al een valse posi gehad, dus ik zou ff een andere proberen! succes!
Ik zou ook die van 2 voor 5 euro proberen. Daar heb ik goede resultaten mee gehad en ik hoor er vele anderen ook over... ik ben benieuwd!
Deze test was toch de beste? (Kassa?) Nog maar even in spanning zitten dus! Hoelang duurt het voordat je de uitslag hebt van het bloed?
ja klopt maar bij kassa werd ie getest door vrouwen die al een aantal weken zwanger zijn en dus voldoende hcg hebben aangemaakt. Voor vrouwen die net rond hun nod zitten en nogal twijfelen over wel of geen streepje, is die van kv 2v5 toch de beste
Mijn moeder heeft het ook mee gemaakt... Ik zit nu hier. Succes en laat het ons weten! Ik duim voorje!
Nou weer even een update! Gisteren dus kruidvat vaag posi, Vanmorgen niet kunnen tempen (5 uur eruit!) En heel de ochtend mn plas opgehouden =P had nog een clear blue (normaal) liggen.... Deze geeft ook vaag lijntje? Zal het dan toch? Heb sinds vandaag wel meer slijm, en deze is rekbaar/eiwitachtig? Of dus niet zwanger en aank. ei? (wat qua tijd wel klopt?!) Schiet mij maar lek..... ik snap r niets meer van!
Hoi MMarian Ik begrijp heel goed hoe je je moet voelen. Zit namelijk precies zo als jij op dit moment Ongi geworden 1 dag na NOD 1 dag bruin 1dag rood 1 dag bruin. Na de ongi misselijk na alle wat ik eet en drink! Maag/buik opgezet! Erg in de war! Een nega test En kijk me temp zit nu op dag 16 geen ei te bekken en temp blijft hoger als normaal! Normaal altijd rond 15/16 me ei! Oh waarom kan je lichaam niet gewoon normaal blijven doen he Liefs Hope
Soms hoop ik dat er een luikje zit! Even opendoen, en bekijken wat er nou aan de hand is! Ik denk dat we het echt moeten afwachten.... Ik begin steeds meer en meer het idee te krijgen dat ik vandaag of morgen wel gewoon mijn ei krijg. Dus dat ik niet zwanger ben..... =( Maar vreemd blijft het, hoge temp, vage testen.... (LH is toch niet meetbaar met HCG-test?! alleen andersom toch?) Jij ook heel veel succes, hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt! Liefs MMarian X