Al met al ligt het dus dicht bij elkaar. Tuurlijk is het niet zo dat een van de twee "de schuldige" is. Mijn vriend heeft zwak zaad, maar ik vind hem heel erg lief. Ik beschouw het als een probleem van ons tweeen, aangezien wij een eenheid vormen. Wat van mij is, is van hem en andersom!
we dachten eerst aan mijn man aangezien dat in tr de gyn zei dat de visjes wat langzamer waren, maar na de gemiddelde uitslagen te hebben gevonden op een internetpagina hierover, blijkt dus dat het alleen iets minder visjes waren maar wel erg beweeglijk enzo. bij mij was alles goed. toen zei de gyn in tr en hier dus onbegrepen .
In 1e instantie bij me ventje. Hij heeft een slechte zaadkwaliteit! Slechts SUB! Maar dat ik al wat ouder ben (lees oudere eitjes) maakt het volgens de arts extra moeilijk! Balen hoor! Liefs Marjo
In principe ligt het aan mij, geen eisprong, pco. Maarre mn vent is nog niet getest... (hij heeft drempelvrees)
Hier ligt het probleem bij mij..ik heb PCO. Daarbij heb ik ook 1 eierstok die niet echt goed wil meewerken. Liefsss
ik heb ook gestemd...bij ons is het zaad van manlief heel erg slecht! hij wordt nu binnenkort geopereerd aan een ader in zijn bal! Hopelijk gaat dat ervoor zorgen dat er een paar cellen goed genoeg zullen worden voor ICSI! Bij mij alles in orde! We gaan er samen voor! liefs nina
Bij ons ligt het probleem ook bij mij, ik heb pco. Viel me op dat veel meiden die gestemd hebben pco hebben trouwens! Maar manlief slikt medicijnen waardoor hij soms ook niet kan presteren. Tot nu toe maakte dat nog niet veel uit, ik heb nog geen eitjes gehad. Wie weet is het deze cyclus eindelijk raak.
Problem is on my side...... Manlief heeft prima zwemmers zit net in de MMM en zal 2 april samenlevingstest hebben en daarna kijkoperatie (nav eileiderontsteking) Daarna weet ik waar het aan ligt.
Ik heb op de vrouw gestemd, want bij mijn mannetje was alles goed. Maandag moet ik weer naar het ZH voor bloed prikken en een echo. Ik heb waarschijnlijk geen eisprong. Bloed te laag?