"probleem" verjaardag vieren

Discussie in 'De lounge' gestart door Myo, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik snap niet wat hier zo moeilijk aan is. Je bent toch niet verplicht om mensen uit te nodigen omdat ze zelf een clubje gevormd hebben?! Nodig de mensen uit die jou dochter leuk vind en goed kent en dus niet eng vind. Ze is geen reden voor een social meeting het is haar verjaardag! Daar moeten geen enge mensen komen.

2. Haha.. Ik denk niet dat ik mijn vriend kan overhalen dit te versturen.. Ik verstuur wel altijd brutale sollicitaties onder zijn naam :) Een tijdje terug zochten ze iemand, ik weet niet eens meer om welke functie het ging, met HBO-diploma. Ze stelden nog tig andere eisen, de vacature kwam echt een beetje arrogant over. Onder de lijst met eisen stond 'Sound interesting? Reageer dan bladiebla'. Toen heb ik een standaard sollicitatie gestuurd, maar dan wél met

'Ik heb helaas geen diploma waarmee ik aan kan tonen dat ik op HBO-niveau denk en werk, maar ik weet wel dat 'Sound interesting?' geen correct Engels is. Dit moet 'Sounds interesting?' zijn.'

Hij heeft nooit een reactie gekregen ;)

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.969
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Myo: toen wij nog in een huis woonden met een kleinere woonkamer, vierden mijn man (toen nog vriend) en ik onze verjaardagen ook in twee groepen. Anders paste het niet en bovendien vind ik een kleinere groep waardoor je iedereen spreekt,veel gezelliger. Wij hielden meestal de verdeling aan; familie / vrienden. Waarbij we onze broers meestal met de vrienden mee lieten doen.(Dus eigenlijk was de verdeling meer jong - oud, maar dat klinkt zo onaardig naar de club oudjes, haha.)

4. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

verkeerd topic ? :D:D

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik zou dit ook heel moeilijk vinden. ik zou in jou situatie iedereen hebben uitgenodigd om geen scheve gezichten te krijgen en mijn eigen gevoel weer eens aan de kant schuiven.

als je het kan zou ik alleen de mensen uitnodigen die jou dochtertje leuk vindt.

Deel Deze Pagina