I know....er zijn hier al teveel "show je"-topics geweest, maarrrrr wij gaan dit jaar de badkamer doen en ik weet nog niet echt wat ik wil qua stijl, dus ik ben ernstig op zoek naar inspiratie. Vandaar.....show je badkamer en make my day !
Nog niet zo lang geleden liep er nog een topic over: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/397195-show-badkamer-2.html#post13845227
Ik ga proberen wat foto's te uploaden met de ipad. We hebben in 2010 de badkamer aangepakt. Een wc geplaatst (tweede toilet), een inloopdouche met schuifdeuren en rainshower en een wastafel die boven op een kast staat. Zijn er best trots op, alles zelf gedaan en gemaakt, ook de houten meubels
wij wachten nog steeds op de renovatie van onze badkamer (huurwoning) krijgen eerst een asbest onderzoek volgende week omdat er in enkele woningen asbest is aangetroffen onder het ligbad. nóg langer wachten
"proest" haha , hier ook die stijl nog op het moment. We zijn nu aan het bedenken hoe we het zouden willen, ik ga in ieder geval voor een landelijke stijl . Maar eerst eens bedenken wat er allemaal in gaat komen of het past en wat het dan gaat kosten . en dan.... heeeel hard sparen
Hoi! Vriend heeft (met een beetje hulp) het meubel en het spiegelkastje zelf gemaakt. Mijn ouders hebben namelijk een bedrijf waar ze ook zelf meubels maken. Het is gemaakt van eiken en daarna in de olie gezet.
Wauw! Hebben ze ook een site? Zo ja, zou je die willen pb-en? Wij zijn op zoek naar, liefst houten, accesoires voor de badkamer, zoals een meubel wat onder de bestaande wastafels past en een aparte kast! sorry ts voor het 'vervuilen' van je topic