Hormonen??

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Nonnie28, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hoi Dames,

Ik ben nu 8 weken geleden bevallen van een jongetje Senn. Ik geef borstvoeding en dat gaat super, na 6 weken was Senn al 2 kilo aangekomen. Ik heb zelf wel het idee dat ik nog wat last heb van hormonen, misschien ook omdat ik BV geef. Ik krijg het soms heel warm en heb wat meer last van hoofdpijn,niet heel erg, meer een band om je hoofd, vooral als ik me druk maak en na het voeden of kolven. Zijn dit hormonen of hoort dit gewoon bij je herstel?

Liefs Manon

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Hormonen kun je nog goed last van hebben.

Drink je verder wel genoeg? Van te weinig vocht kun je ook snel hoofdpijn krijgen. Je moet minstens 2 liter per dag drinken, er wordt ook vaak geadviseerd om tijdens het voeden altijd een glas water te drinken, zo kom je ook sneller aan voldoende vocht.

Verder kan het ook komen door te weinig slaap dat je hoofdpijn hebt.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja merk ook wel dat ik soms mneer hoofdpijn heb. komt ook omdat ik niet altijd genoeg driink. Maar zeker met bv moet je meer drinken en als het warm weer is nog zelfs wat meer. Goed in de gaten houden. Daar kan je flink hoofdpijn van krijgen.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Inderdaad, iets meer drinken. Eigenlijk moet je tijdens elke voeding of kolfbeurt een glas drinken, maakt niet uit wat.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

bij borstvoeding blijven ze wat langer in je lichaam zitten. Ik bedoel ze gaan wat langzamer weg. Meer gelijdelijk.
    Verder niets anders dan hoofdpijn? Dat kan vocht te kort zijn of gewoon moeheid.

6. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Hoe is het met je bloeddruk? Ik heb zwangerschapsvergiftiging gehad, en moest dus na mijn bevalling mijn bloeddruk in de gaten houden. Een van de symptomen was ook een soort druk op mijn hoofd.

Deel Deze Pagina