probleem

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gwndaphnetjuh, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    Hallo mensen,

ik ben blij dat dit prive is en niemand mijn kent.
    zit namelijk met een probleem.

Ik ben zwanger van ons eerste wondertje.
    Nu ben ik er achter dat mijn vriend op sex dating sites zit.
    Vraag ik het aan hem na en zegt hij dat hij er niks vanaf weet.
    Maar die e-mails heeft ie nu pas in zijn mailbox en nooit eerder.

wat moet ik doen na een 5 jarige relatie?

- de relatie beëindigen of wat.

hopelijk krijg ik snel reactie waar ik iets aan heb.

2. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik denk dat gelijk de relatie verbreken wel overhaast is maar een goed gesprek is wel belangrijk. Vraag hem er open naar en ga het gesprek niet verwijtend in. Maar maar wel duidelijk hoe jij je hierdoor voelt.
    Misschien krijgt hij wel ongevraagde spam en maak jij je voor niks druk. of heeft hij het wel aangevraagd maar nog niks mee gedaan.
    pas als je duidelijk hebt dat hij echt seks met een van die dames heeft gehad zou ik kijken naar wat je verder wilt.

heb jij zijn toestemming om in zijn mailbox te kijken? dan zou hij wel heel dom zijn om die mails daarheen te laten sturen. En als hij jou die toestemming niet heeft gegeven kan ik me voorstellen dat hij het niet leuk vind, het is toch prive tenzij anders afgesproken.

3. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    weet je ook wat er precies in die mails staat?

het is namelijk zo dat als je je ooit eens hebt ingescheven op een chatpagina of zo, dat er automatisch gegeneerde mails gemaakt worden.
    dan krijg je ineens een mailtje van een of andere site dat je daar een profiel hebt, en dat daar iemand op gereageerd zou hebben.

soms is het reclame voor een andere site of iets van 'die en die heeft op jouw profiel gereageerd'.

we hebben het hier namelijk ook gehad...

laat de mails aan je vriend zien en kijk naar zijn reactie.

sterkte!

4. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ik zou niets overhaasten!
    Probeer er toch eens over te praten en haal de mails erbij als je erover praat!
    Kan ook zijn dat je vriend gewoon eventjes "met zijn eigen bezig moest zijn", op enkele "normale" sites zat en dit gewoon spam is..

5. Talvi

Talvi Niet meer actief

Een goed gesprek met hem aangaan en hem duidelijk maken hoe jij je hierbij voelt. Vragen waarom hij op dat soort sites zit.. Iig geen overhaaste beslissingen nemen. En als je stiekem in zijn mailbox hebt gekeken wel even je excuses aanbieden, dat hoort niet natuurlijk.

6. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Is er een reden waarom je in zijn mailbox zit?
    Vaak heb je toch al een vermoeden dat er iets niet klopt.
    Ik kom nooit in de mailbox van mijn man maar heb er ook geen reden voor.
    Misschien kun je beter een gesprek aangaan over vertrouwen tussen jullie?
    Het lijkt me niet dat je er direct je relatie voor verbreekt, zeker niet als er een kindje op komst is.

Sterkte!

7. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    ja heb toestemming om zijn mail te kijken want heeft geen geheimen zegt hij.
    hij stuurde een mail naar zon vrouw met daarin de vraag of ze wel meer fotos had want die ene foto die er op stond was wel geil en wil waarschijnlijk wel meer met der zegt ie allemaal.
    nou dat is volgens mijn geen spam.

8. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf een erg nuchter en erg nieuwsgierig persoon..
    Wat ik zou doen, is dus zelf een account aanmaken (doe je jezelf voor als een ander.. foto van vreemde vrouw en info anders invullen) en dan contact met hem zoeken.. en dan kijken hoe ver hij gaat.
    Mocht hij het puur bij chatgesprekken willen houden, dan zou ik het niet uitmaken maar een open gesprek aangaan en kijken wat er beter kan in de relatie..

Mocht die bijv met die zogenaamde vreemde vrouw (jij) willen afspreken, dan zouik daarop ingaan en dan voor zijn neus verchijnen en hem daar even goed op aanpakken..

Sommige zullen dit zien als uitlokken.. maar je weet dan wel gelijk hoe en wat..

9. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ook mijn partner te pakken gehad op zo een soort manier..
    Altijd als ik hem daarvoor dingen vroeg ontkende hij alles! Er waren ook niet echt bewijzen te vinden en zelfs mijn vrienden vonden mij aanstellen.. maar mijn gevoel zei dat het niet klopte..
    Uiteindelijk dankzij mijn manier toch achtet de waarheid gekomen..
    Zelfs met het bewijs voor zn neus wilde hij nog liegen.. dus vertrouw altijd op je eigen gevoel!

10. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Oew dat is balen meid!

Hoe reageerde hij toen jij over zijn mailtje naar vrouw vertelde?
    Zijn trouwens veel mannen die dat doen ook al hebben ze een relatie. Ik voor jou dat het daarbij blijft en dat hij je trouw is.
    Het idee van lovekiss is idd wel goed om erachter te komen tot hoever hij gaat.

Hoop voor je dat het goed komt met een kleine op komst!

11. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    ja ik heb hem nu al met dit probleem aangesproken dus zal dat niet meer werken.
    hij zou vanavond als hij thuis is van zijn werk alles vertellen dus ben benieuwd.

12. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh spannend!

Hou je ons op de hoogte?

13. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Als het bij ons zo zou zijn.

Gesprek aan gaan, confronteren en zijn verhaal aanhoren.

Ik kan me best voorstellen dat het uit een soort van nieuwsgierigheid is. Als hij verder niets heeft gedaan, aangeven wat het met je doet. En dat ie het goed moet maken. En hoe zou hij het vinden als hij er andersom achter zou komen? Dna test van jullie kindje willen;).

Ik zou hem wel geloven, er zijn zo veel mannen die filmpje online kijken of op dit soort sites zitten. Zo lang de spanning achter het beeldscherm blijft.....

14. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met Dotjepk eens..
    Elke man heeft wel zn trekjes of gekke dingen.. zolang het maar achter het scherm blijft en jullie relatie er goed onder blijft

15. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    Nou heb een gesprek gehad.
    Hij zegt dat het een geintje was om te kijken wat voor mensen daar op zitten.
    We hebben nu een gesprrk gehad en zegt dat ie het niet meer zal doen.
    Hij wil voor onze relatie en ons kind gaan.
    Bij deze hebben we zijn profiel verwijderd

16. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Weet je zeker dat hij op die sites echt actief is? Weet toevallig van een vriendje dat als je betaalde sites kijkt en daarvoor je gegevens achterlaat je ook veel spam in je inbox krijgt...? Zijn vriendin van ook not amused...maar het was dus relatief onschuldig ;).... Kweenie of dat bij jou vriend misschien ook zo kan zijn?

17. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Joh fijn, geen crisis dus.
    Kun je hem geloven? Wat zegt je gevoel?

(Ff n tipje; als je hem hebt vergeven, dat is wat anders dan vergeten. Maar je mag hem er niet dan meer op 'pakken';).... Vrouwen vergeten namelijk nooit wat:D)

18. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat alles is uitgesproken!
    Zijn excuus vind ik wat slapjes.. maar wie weet beseft hij zich wel dat het toch erg stom was en doet hij het niet meer..

Hoe voel je je er zelf bij?

19. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Ik zou er zeker niet mijn relatie voor beeindigen.. maar zou er wel kwaad om worden en hem confronteren met de mailtjes..
    Verder op sex sites kijken vind ik niet zo boeiend, maar er moet absoluut geen persoonlijk contact zijn dat gaat te ver en valt onder vreemdgaan vind ik!

Deel Deze Pagina