Hallo allemaal, De bv houd ik niet meer vol, het doet echt te veel zeer. Vandaag dus een avent starterset gehaald, flesjes en speentjes uitgekookt, en melkpoeder gehaald. Maar omdat het zo plotseling gaat, duizelt het me wat informatie betreft. *Moet ik na iedere voeding speentjes uitkoken of is heet afwassen ook voldoende? * Nu voed ik bv op verzoek, ze drinkt ongeveer iedere 3 uur zo'n 20 min. aan de borst. Kan ik rustig afbouwen, en na iedere fles gewoon afwachten tot ze weer honger krijgt (dus voeden op verzoek?)? * Ze zit net op het randgewicht, of ze 5 of 6 voedingen nodig heeft, wat kan ik het beste doen? Hebben jullie verder nog tips of andere belangrijke dingen waar ik rekening mee moet houden wat betreft flesvoeding? alvast bedankt, ik vind het even niet makkelijk allemaal.
Hoi hoi, Wat jammer dat de BV niet lekker gaat voor je, ik heb het ook geprobeerd maar ben toch op FV overgestapt na enkele dagen. -Ik kook alles flessen en spenen 1x per dag uit, voor de rest maak ik ze goed schoon met warm water. -Bij fles voeding is dacht ik de 'regel' min 2uur en max 4uur tussen de voedingen(overdag), daar houd ik me aan en 's nachts kijk ik aan wanneer mijn zoontje komt. Dus daar heb je nod behoorlijk wat speling in. Ik probeer ong 4 uur aan te houden, maar hij is nu 10 weken. - Ik geef 6 150+5 voedingen per dag toevallig vandaag 5 omdat hij vannacht niet kwam. Ik hoop dat het nu iets duidelijker voor je is. Succes.