wie kan mij helpen met een banner!?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sannehai, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hallo

ik heb net ondekt dat ik zwanger ben ( zie foto's in album) :D:D

Maar nu de vraag, hoe krijg ik zo'n mooie banner?

en hoe rekenen de verloskundige uit hoelang zwanger ikben

want ik weet dat ik mn eitje tussen dag 24 en 26 had gehad, want 24 had ik een posi ovu test. maar mn temp ging pas dag 26 omhoog.

maar dan zou ik toch eigenlijk morgen pas 2 weken zijn.. maar mn laatste ongi begon op 27 november... ik had gewoon een laat eitje

maar hoe krijg ik zo;n banner en hoelang rekenen ze dan dat i kzwagner ben? help!

groetjesss

2. Sannehai

iemand...:S?

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ga in het linkermenu naar zwangerschapsbanner. Dan wijst het zich wel.

4. Sannehai

ja maar die klopt dan toch totaal niet...:S?

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

waarom zou die niet kloppen? hij klopt toch bij iedereen?

6. meisje1986

18 sep 2008
    86
    0
    0
    de duur van de zwangerschap word berekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie(volgens mij)er zit wel twee weken verschil tussen dus als je dan 6 weken bent bv is je kindje eigenlijk 4 weken oud heeft ook te maken met je eisprong
    de echte duur van de zwangerschap kun je eigenlijk pas echt zeker weten bij de echo dan gaat ze kijken naar de grote enz en leeftijd van je beeb

7. Sannehai

ja maar ik weet toch wanneer ik mn eitje heb gehad... en dan weet ik toch dat ik nu nog maar 13 dpo zit, en dan dus morgen nog maar 2 weken zwanger zou zijn

maar als ik de 1e dag van mn laatste ongi aangeef dan zegt ie dat ik al 5 weken en 3 dagen zwanger ben, maar dat kan gwoon niet

8. Sannehai

oke maarja wat moet ik nu dan aanhouden in mn banner..? want ik weet gwoon dat die andere niet klopt..

9. meisje1986

18 sep 2008
    86
    0
    0
    dan ben je nu 5 weken..
    hou die gewoon aan en later kun je het alsnog veranderen als je de definitieve leeftijd weet

bij was ik eigenlijk een week verder maar omdat ik een late eisprong had heeft de vk gekeken met de echo en er was 1 week verschil ...je weet het niet zeker zolang je bij de vk bent geweest dus ik zou gewoon 5 weken aanhouden

10. Sannehai

ik denk gewoon dat ik er voor zorg dat er staat dat ik 3 weken en 6 dagen zwanger ben.. dan klopt het nog 2 weken niet maar goed... :S

11. Sannehai

ja.. nja ik weet het ook neit hor ;) ahhaahah

12. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    sannehai: je krijgt sowieso twee weken cadeau erbij. Dus de banner klopt echt wel! Wanneer je de eerste echo hebt zullen ze aan de hand van de grote van je kindje kunnen zien hoe ver je echt al bent, maar voorlopig kan je je baseren op je laaste ongesteldheid.

Liefs Stephanie

13. Sannehai

ik heb nu vanaf de dag dat mn eisprong kon zijn ( het was niet helemaal zeker) 14 dagen terug geteld en dat gezegd als de datum van de eerste dag van mn laatste ongi...

zo moet het ongeveer dan kloppen;) ahahaha

Deel Deze Pagina