Heb vandaag de Dreami van de wagen afgehaald en het buggy deel erop. Onze dochter wordt al groot . Heb zitten experimenteren met de ligstand, maar klopt het dat de beentjes dan omhoog liggen? Vreemde "lig"stand dan? Wie heeft er ook een en kan me vertellen of ik het wel goed doe?
Ik heb ook de quinny Buzz, en ik weet niet anders dat inderdaad de voeten omhoog staan en de ligstand.HAHA inderdaad vreemde ligstand. Dus volgens mij het je het prima gedaan
Dat is precies de reden dat wij de buzz niet hebben gekozen, je kindje kan niet helemaal plat liggen....
Hihi ik vind het nog wel mee vallen... maar zet hem meestal in de 2de stand.. de 3de vind ik te recht en die kan ook alleen maar van je af. En vind het wel fijn als ik haar nog kan bekijken
Oh, dus het hoort gewoon zo . Vreesde het ergste, ze sliep nl. altijd zo heerlijk in de Dreami. Maar ze deed vandaag een dutje in de Buzz hoor met de benen omhoog. Alhoewel ze nu voor de langere dutjes haar ledikantje ingaat. Lijkt me toch niet echt comfortabel, die "lig"stand.
Hoe oud is ze? Want om daar in te laten slapen lijkt me niet echt super lekker voor haar. Net zo als in de maxi lang laten zitten/liggen. Dan kan je beter een extra boxkleed in de box leggen en haar daar in laten slapen.
Ze is bijna zes maanden. Ik snap heel goed dat ze beter niet in de wagen kan slapen, maar eh ze slaapt niet in de box. Nooit gedaan ook Ze slaapt in haar bed en in de wagen. Maar in de wagen zijn hele kleine dutjes hoor... Mevrouw houdt helemaal niet zo van slapen, hahaha.