probleempje met matras voor dochter

Discussie in 'De lounge' gestart door fightforlove, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Even stoom afblazen hoor..

Kids zijn wezen logeren bij mijn schoonouders. Vanochtend hadden we afgesproken op de helft om de kids op te halen.

Wij hebben voor die 2 nachtjes haar matrasje meegegeven van haar ledikant. We hadden er ook nog bij gezegd dat dit matrasje uit haar bed kwam zodat ze lekker zacht kon liggen.

Nu waren ze dus haar matras vergeten mee te nemen. Ik kan nergens zo snel een ander matrasje vinden/halen.

we konden ook niet langs hun huis rijden want we moesten naar de sinterklaasviering en hun konden niet terug omdat ze anders een uurtje sauna zouden missen terwijl ze er elke zondag zitten.

Mijn man moet straks nog werken en we moeten zo dus nog warm eten dus hij kan het ook niet ophalen. en ik vertik het om te gaan want het is heen en terug iets meer dan 2 uur rijden. met die harde wind en beide kids in de auto zie ik dat niet zitten ook niet omdat opa en oma er dus niet zijn zal zoon wel hard gaan huilen als we eerst een uur rijden en dan dus 3 minuten even snel het matrasje pakken.

Nu vind ik dat het eigenlijk hun probleem is. ze weten nu dus dat ze geen matrasje heeft en ze zegt doodleuk ik kijk wel even van de week in mijn agenda wanneer ik tijd heb om het te brengen:$ het kwam dus ook op mij over dat ze het probleem niet zo erg vinden.

Ik probeer ze nu te bereiken want ik weet dat ze heel af en toe op hun telefoons kijken en ik wil dus zeggen dat ik graag wil dat ze vanavond nog het matrasje komen brengen. dan moeten ze dus iets eerder weg uit de sauna

Ben ik nu onredelijk?

Dochter bij ons in bed vannacht is ook geen optie dan slaapt ze dus niet en mijn man dus ook niet terwijl hij er morgen super vroeg uit moet.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    euh pardon! ik kijk wel wanneer we tijd hebben...zijn ze er echt van op de hoogte dat jouw dochter nu geen bed heeft??????

Ik zou idd niet gaan rijden met 2 kids nu! En ze zouden een uurtje minder naar de sauna kunne????????

Euh vind dat je gelijk hebt, laat ze het maar komen brengen...vanavond nog!!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Kunnen jullie niet weer gewoon tot de helft rijden beide?

4. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ze komen het matrasje maar brengen hoor.Kom nou !!:$
    Vind dat je helemaal gelijk hebt.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

laten brengen! maar kan het niet heb je een campingbedje met matrasje?

6. fightforlove

tot de helft rijden kan dus vanavond niet. want de kids moeten op tijd naar bed zoon heeft morgenochtend weer psz. man is dus aan het werk vanavond.

campingbedje staat daar dus ook.

7. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik vind het jouw verantwoordelijkheid. Ik had (hier heb je natuurlijk ook niets meer aan) voor het wegrijden nog even gebeld om te zeggen dat ze het matrasje niet moeten vergeten.....

Dus vanavond maar op de bank slapen?

8. fightforlove

Dat word dus vannacht op de bank dan maar slapen inderdaad..er is geen andere oplossing.

ze zijn niet bereikbaar en stiefzus van mn man net gebeld en die zij dat ze als ze dus hun tel niet opnemen en vanavond uit de sauna komen ze echt dat matrasje niet komen brengen..

ja ik vind het toch niet mijn probleem ik hoef niet overal over na te denken vind ik...had ik dan ook moeten bellen dat mijn kids moesten ontbijten? ze hadden vanochtend volgens mij niets gegeten want ze huilde en zoon zei gelijk eten.

verander dus nu helaas niets aan de situatie..dan vanavond laat maar bellen dat ze het matrasje morgenochtend maar moeten brengen..zodat ze haar middagslaapje op haar bed kan doen.

9. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.883
    468
    83
    Dan kun je dus voor alles gaan bellen. Het is toch vanzelfsprekend dat het matras gewoon weer mee terugkomt. Dat het nu vergeten is, kan gebeuren, wel jammer dat er zo'n lakse reactie is van schoonouders. Ms en vriendin bellen of die nog een matrasje over heeft? Of iemand hier op zp waar je ee nachtje een matrasje van kan lenen.

10. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.883
    468
    83
    Voor mij zouden de logeerpartijtjes wel even klaar zijn.

11. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik begrijp dat het heel erg vervelend is dat ze het vergeten zijn, vooral omdat ze wat verder weg wonen, maar om het dan meteen hun probleem te maken vind ik ook wel weer wat.
    Je wil zelf niet dat hele stuk gaan rijden omdat het stormt, maar verwacht dat wel van hun. Of je vraag even in je omgeving of iemand nog een matrasje over heeft of een campingbedje of je stapt in de auto en haalt het zelf op. Ook vind ik het raar dat je klaagt dat ze de sauna niet afzeggen. Ik kan me namelijk voorstellen dat ze dat juist nu erg goed kunnen gebruiken na het oppassen op de kleinkinderen en dan zouden ze hun vrije tijd nogmaals op moeten geven voor jullie. Nee, die tijd hebben ze echt wel even verdient vind ik. Daarbij ook weer meteen de les dat als je dingen echt niet kunt missen thuis je ze dus ook niet mee moet geven als ze uit logeren gaan. Wij hebben een campingbedje voor zulke gevallen, dan hoeven we niet allemaal grote onmidbare spullen mee te nemen als ze gaan logeren.

Je zou ze nog even kunnen bellen om te vragen of jullie halverwege kunnen afspreken straks.

12. fightforlove

mijn vriendinnen wonen ver weg ook en hebben helaas geen matrasjes meer..

woon hier nog niet zo lang dus ken hier nog niet zoveel mensen ken er 1 die misschien een matrasje voor me heeft.Ze is nu op zolder aan het kijken.

13. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Vreemd hoor. Snap niet dat je schoonouders zo laconiek met je kinderen omgaan... Ik vind ze ook erg egocentrisch overkomen, met hun saunadagje...

Ik zou persoonlijk toch in de auto stappen met de kids. Weet je tenminste zeker dat het geregeld is. Anders moet je maar afwachten wanneer ze het komen brengen. Zou mij zelf een boel stress schelen. Ook al heb je hartstikke gelijk dat zij het eigenlijk zouden moeten brengen, maar ik zou niet van hun afhankelijk willen zijn.

Wat betreft ontbijten... Ik zou zelfs nog eens goed nadenken of ik ze wel uit logeren zou doen... Huilende kinderen bij opa & oma? Vreemd...

14. sannedegroot

5 mei 2008
    69
    0
    0
    Huismama
    Assen
    Ik heb altijd een reservematrasje liggen van de ikea. (10 euro) Die neem ik meestal mee als mijn dochtertje ergens gaat logeren. Tja, je kunt wel eens wat vergeten... En anders vouw je een dik dekbed tot matras. Kan toch ook. Gelukkig heb je een auto! Kun je zo even heen.

15. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Toch zie ik het anders. Het matras is heel belangrijk voor jou en jouw dochter. Ik begrijp best dat jouw schoonouders het vergeten.....'s ochtends de kids uit bed, ontbijtje maken, aankleden enz. enz. Dan denken ze heus niet aan een matrasje dat boven ligt. Jij wel, jij weet dat jij niet zonder kan.
    Ik hoop dat je morgen het matrasje terugkrijgt!

16. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Blijkbaar valt dat egocentrisch wel mee, ze hebben 2 nachten op de kinderen gepast. Lijkt mij niet egocentrisch dat je dan je sauna afspraak graag door wilt laten gaan. Als ik al iemand egocentrisch vind is het TS, die begrijpt niet dat iemand wat kan vergeten en verdomt het om de auto in te stappen en het matrasje op te halen zodat haar kind goed kan slapen vanacht.

Het is dus maar net vanuit welk oogpunt je het bekijkt.

17. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Jawel het is NU wel jouw probleem want jouw dochter kan vanavond niet naar haar bed, en oma en opa hoef je dus weinig van te verwachten.

Ik zou hoe of zo, toch straks dat matras op gaan halen.
    Maar wel in mn achterhoofd dat logeerpartijtjes er (voorlopig) niet meer inzitten bij hun.

18. fightforlove

het zat zo ik had een banaan meegenomen voor mezelf even..kids zien die banaan en beginnen te huilen en zoon vraagt om eten..ieders een halve banaan was zo op..thuis nog snel een boterham was zo op..dat is voor mij een teken dat ze niet gegeten kunnen hebben

maar nu het goede nieuws

IK HEB EEN MATRAS.. kende hier gelukkig wel 1 iemand en ja ik heb dus mazzel gehad..

19. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Dat ze hun saunadagje door willen laten gaan oke, maar dat ze ts niet tegemoet willen komen met alsnog later brengen of allebei weer tot de helft rijden, is dus wel egocentrisch.

Ze moeten toch niet willen dat hun kleinkind maar op de bank slaapt?
    Een oplossing waar van 2 kanten evt aan gewerkt wordt, zou wel zo gepast zijn.

20. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Meid, gelukkig heb je een matras gevonden, als ik in de buurt had gewoond had je dr ook zo 1 kunnen lenen!

Deel Deze Pagina