Wij willen straks een geboorte kaartje laten drukken met foto van de kleine. Zijn er meer die dit ook hebben laten doen? We wonen in tilburg. groetjes sandra
Ja dat ga ik ook doen Mijn nichtje (fotograaf) gaat op dag van geboorte - of dag erna, wat leuke fotos maken van ons drieen, en dan ga ik de kaart via HEMA laten afdrukken. (heb ontwerp van de kaart al klaar staan, tekst en al). Heel simpele programma en de kaart is 1,50 per stuk.
ja hebben wij ook gedaan Caitlin stond als een postzegel voorop het kaartje dit ging makkelijk omdat mijn zwager ze drukte in zijn drukkerij dus snel een foto gemaakt die gemailt naar hem en rollen maar foto zie mijn album
Wij hadden ook een kaartje met meerdere foto's We hebben een leeg kaartje uitgekozen bij de drukker en mijn vriend is toen Quinn 3 dagen oud was naar een fotograaf geweest voor een fotoshoot. Mijn vriend is ontwerper en heeft dezelfde dag het ontwerp gemaakt en naar de drukker gestuurd. Ik zal proberen of ik vanavond het kaartje in mijn album kan plaatsen.
ja dat hebben wij ook gedaan! op de voorkant, een hele foto, binnen in 3, en op de achterkant een kleine, waar die zn papa zn vinger vasthoud! erg schattig! kijk maar in mn album!
Hihi, dat gaan wij ook doen!(duurt nog wel even ) Mijn man werkt bij een repro-bedrijf, dus daar laten we ze dan printen! Ik zorg gewoon dat het ontwerp helemaal klaar is op de foto na, daar mag hij dan voor zorgen! En dan brengt hij het naar de zaak. (ik kan niet wachten...)
als wij zwanger zij willen we er over gaan denken om drie fototjes naast elkaar of vier twee naast en twee eronder ofzo fototjes te doen.. een van het handje en een van het voetje en dan bv van het oogje of van de haartjes ofzoiets.. wat we ook mooi vinden is 1 foto met daarop alle voetjes van het hele gezin dus van het kindje van mijn vriend en van mij... en dan de kleine er tussen in... dat vinden we ook heel leuk
Wij hadden fotootje van Nikki's koppie en van haar voetjes Ontwerp zelf gemaakt via poobies.com, kijk maar in mijn album!
Wij hadden bij de geboorte van Lars, een foto van hem samen met zijn trotse grote broer in het oud bruin, op de voorkant van het geboortekaartje! Hij staat bij ons in de vitrine kast.En nu zegt Jeroen nog mocht ik vasthouden he mama....zo liefffff